WANTED!

Dere som har lest bloggen en stund husker garantert disse. Kålchips fra Supernature. Jeg var totalt hekta, og spiste flere bokser pr uke når jeg bodde i Oslo. Jeg har undersøkt litt, og supernature har sluttet å ta inn akkurat denne typen. Jeg har søkt rundt og funnet mange typer kålchips, men ikke akkurat denne typen. De er virkelig så gode at jeg får vann i munenn av å tenke på dem. Så nå tyr jeg til dere for hjelp, har noen av dere sett disse noe sted? Enten i butikk eller på nett? 

Jeg venter i spenning, og håper virkelig noen kan hjelpe meg. Har dere smakt dem forresten? De er så gode! Min favoritt er uten tvil cinnamon, med cheesie purple corn på en god andre plass. 

 

Smiiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Hei fine Maren:)
      Er ganske sikker på at hvertfall Helios på Majorstuen har/har hatt dem, om du har mulighet til å sjekke ut der:)
      Ha en strålende dag og kos deg på Beitostølen:)

    2. Hvis du ikke har gjort det allerede, så ville jeg rett og slett sendt en mail til de via hjemmesiden deres (http://www.inspiral.co) og spurt de om de fortsatt leverer til noen i Norge 🙂 ellers er det webshop der og om du bare mååå ha deg et lite kål”fix” 🙂 Håper det kunne hjelpe noe.

    3. De har en type som ligner veldig på Røtter (Frogner & St.Hanshaugen) i Oslo nå om dagen. Tror igrunn det er samme typen, bare med nytt utseende. De smaker vertfall heeeeeelt likt! Totalt hekta på smaken med kardemomme/kanel – naaaaaaaaaaaaam 😀

    4. Har ikke sett akkurat denne typen, nei, men det finnes jo mange andre merker. Kanskje du til og med finner en type som er enda bedre..?
      Også har jeg et lite spørsmål til deg: Gjør du noe med speilrefleksbildene dine som du poster på instagram? Jeg mener om du formaterer dem, eller noe? Dersom jeg legger ut bilder fra mitt speilreflekskamera på instagram blir de veldig uklare, selv om de er kjempeklare på dataen..

    5. Må bare si at jeg syns du har en fantastisk blogg! Veldig inspirerende og jeg føler at humøret ditt smitter over på meg som sitter her og leser. Om jeg trenger litt treningsmotivasjon/ -inspirasjon på en dårlig dag hjelper det utrolig mye å kikke innom bloggen din! TAKK 😀

    6. Jeg var på Inspiral sin kafé i London og der selger de kålchipsen sin. De har byttet forpakning, så kanskje det er derfor du ikke har sett den? Håper du finner et sted de selger de <3 Klem fra Martine

    7. Jeg lager kålchips selv!
      Det er bare å vaske grønnkålen, rive den i biter og blande med litt kokosolje/olivenolje og salt. Så legger du de utover på et brett, uten at noen ligger oppå hverandre, og steker på 150 grader (varmluft) i ca 10 min.
      De blir utrolig sprø, og holder seg crispy i et glass med lokk (selv om mine ble borte veldig fort :P)
      Har ikke prøvd med noe annet krydder enn salt, men det er vel bare å prøve seg frem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg