Pink sunday

To kopper kaffe, og en lett frokost er inntatt, og jeg er straks klar for trening. I dag er det grått ute, og jeg kompenserer med knall rosa topp og hårbånd. I dag er det cardio (kondisjonstrening) på treningsplanen, og jeg gleder meg. Jeg liker å trene på søndager, energinivået er som regel et par hakk høyere etter helgens økte matinntak og søndagsøktene blir som regel alltid fulle av trykk og energi. 

Senere skal jeg hilse på jentegjengens nyeste tilskudd, nemlig valpen Thelma. Sara har fått seg hundevalp og jeg gleder meg så enormt til å hilse på. Jeg hadde selv hund i 12 år, en ubeskrivelig vakker Engelsk setter. Jeg får helt vondt i hjertet når jeg tenker på lille skatten min. Min trofaste turpartner, og kosebamse i mange mange år. Et fullverdig familiemedlem, med en helt unik personlighet. Jeg savner han veldig, og derfor gleder jeg meg ekstra mye til å hilse på lille Thelma. 

Er det noen av dere som har hund, eller andre dyr?

 

Smiiiil Maren 


11 kommentarer
    1. Maria: Joda, jeg skal gjennomføre 10timer;) men det blir enklere nå når hverdagen er i gang med rutiner. Ikke så lett å få booket inn Pt timene i ferien. Jeg skal reise i ca en uke nå, og det er siste på min kalender på en stund. Gleder meg til hverdag og rutine liv kjenner jeg 😉

    2. Har hatt engelsk setter omtrent hele livet! Fikk valp for et par uker siden, så har en gal liten tass løpende rundt akkurat nå. Det er herlig å ha noen som holder deg med selskap, selv om det også er litt slit innimellom.
      Fresht treningstøy er såå motiverende, og den rosa toppen din var dødsfin! Ha en fin søndag videre 🙂

    3. Jeg har min egen katt 🙂 tenkte og skrive ett innlegg om henne faktisk 🙂 ellers har jeg og familien en hund, hun er av rasen hovawart 🙂 utrolig søt, hun er 5 år 🙂

    4. Lekkert bilde 🙂 ha en fin søndag og god tur til Beitostølen – håper det blir anledning til å gå Besseggen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg