Morgenkaffe

I dag har jeg stått opp litt ekstra tidlig, bare for å nyte litt egentid på denne vakre magiske plassen. Det er nesten uvirkelig å kunne starte dagen på denne måten, med morgenkaffe i hånda, sola i ansiktet, og bena i bassenget. For en idyll.

I dag reiser jeg altså hjem, og ti fantastiske feriedager er over. Jeg har virkelig kost meg. På denne turen har jeg økt min kjærlighet for egenvektstrening, og utvidet horisonten min i forhold til hvordan kan man trene og være aktiv på ferie. Kun ved hjelp av min egen kroppsvekt og en strikk har jeg gjennomført noen kreative og morsomme treningsøkter her nede. Det ble til sammen 3 sirkeltreninger på denne ferien, og det synes jeg er helt perfekt mengde trening. Ikke så mye at det stjeler tid fra sol, kos og samvær med reisefølge, og ikke så lite av formen reduseres. Jeg jobber med et innlegg med den siste treningsøkten, her fikk jeg også økten filmet slik at jeg kan vise dere. Dette innlegget skal jeg få publisert så raskt som mulig, men i og med at hele dagen i dag går med til reise, og jeg ikke lander før rett over 23 i kveld, så blir det nok ikke delt før i morgen formiddag. Nå er det på tide å drikke opp kaffen, og takke farvel til vakre deilige Fresjus og den Franske Rivieraen – for denne gang!

 

Smiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Ser ut som en veldig fin tur. Tror nok jeg må ned dit en gang. Du får trøste deg med at det er kjempefint vær her i Norge også, så blir nok ikke så veldig kaldt å komme hjem 😀

    2. Jeg er faktisk uten treningssenter i to mnd denne sommeren men ved hjelp av naturen, kreativiteten og foamrolleren har jeg fått til overraskende mange gode økter! Man skal ikke vurdere egenvektstrening eller bruk av naturen i hvertfall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg