Morgentur og grillkos

Vi holder trenden gående, og fortsetter morgenturene hver morgen. I går var jeg så uheldig at jeg slo meg i foten på tur, og det hindrer tempoet på turen litt, men så lenge jeg tar det i et rolig tempo så går det helt fint. Med godt over 30 grader, selv tidlig på morgenen så er det ikke noe problem å bli god og svett selv om man ikke man løpe.

Jeg har aldri gått tur kun i sports bh hjemme i Norge, men her nede føles det helt naturlig og det er virkelig utrolig deilig. Man blir brun og trener på en gang, det blir jo ikke bedre!

Ellers går dagene med til å late seg på solsengen, spise deilige måltider, drikke iskald rosé vin, lese bøker og ellers bare nyte og kose oss. Det er litt trist å tenke på at jeg faktisk kun har 2 og en halv dag igjen her i paradis, men det er heldigvis mye bra som venter hjemme så jeg gleder meg faktisk litt til å komme hjem også. I skrivende stund har jeg lagt meg opp på soverommet for å jobbe litt og oppdatere dere. Jeg kan lukte den deilige grillukten helt opp hit, og hører de andre le og skravle fra kjøkkenet. Det er virkelig verdens beste gjeng jeg er på tur med, vi ler og koser oss. Tidligere i dag satt vi på full musikk og danset rundt her, fullt show med bassengkanten som scene. Jeg ler høyt bare ved tanken, for en magisk familie jeg har. Det er på slike turer som dette jeg blir ekstra bevisst på hvor utrolig heldig jeg er som har alle disse nydelige, snille, omsorgsfulle og halv-sprø folkene rundt meg.

Jeg hører rykter om at finværet har kommet til Norge også nå, og det fryder meg å høre. Tropetemperaturer i sør-Norge passer meg helt perfekt, da blir kanskje ikke overgangen fra Rivieraen til Kristiansand så alt for stor likevel. Heldigvis er det et par dager igjen her nede, og de skal virkelig nytes fullt ut. Derfor velger jeg å legge bort macen, og løpe ned til grillfest med gjengen. 

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. du er bare så nydelig maren:) jeg trener alltid i sportsbh oom været tillater det ute, Og du av alle som har den flotte figuren burde da tillate deg det samme:) Har fått all brunfargen min av utendørs trening i shorts og sportsbh:) SUPER solingsmetode <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg