Hoppende glede

Jeg hopper og spretter rundt av ren glede, jeg kan nesten ikke tro at jeg er ferdig. Jeg har fri, jeg kan gjøre hva jeg vil uten dårlig samvittighet for at jeg burde lest. Jeg er så fantastisk lykkelig akkurat nå. Endelig kan jeg sette fokus på mine interesser og egne fokusområder. Jeg dro fra eksamen og direkte i møte med bloggmannen min som jeg liker å kalle han. Det skjer mye spennende fremover, og jeg fryder meg! Endelig skal meg og kameraet mitt leke oss litt på spennende locations og herlige eventer. Jeg skal ut på tur, jeg skal gjøre noen kule jobber og før dere aner det popper det opp en kul konkurranse til dere. Det er så herlig å virkelig kunne få fokuere på bloggen, trening, spennende matretter og alt det fantaske som hører med det å ha en treningsblogg. 


Foto: Mats Grimseth

I dag skal jeg feire, og jeg er straks på vei ut døren for å dra ut å spise. Senere får jeg besøk utenbys fra og om et par dager setter jeg nesa mot Oslo og masse sprell der. Livet dere, det er så herlig! Det er nå det begynner!!! Jeg må bare så sagt det en siste gang FY SØREN SÅ DEILIG DETTE ER!!!!!


Foto: Mats Grimseth

Ha en super deilig dag dere, så popper det plutselig opp nye oppdateringer her. 

 

Smiiiiiil Maren


13 kommentarer

Siste innlegg