One down!

Da var eksamen i boks, og jeg er så lettet. Eksamen gikk bra, og det føles godt å kunne legge den bak meg. Jeg har fremdeles to igjen, men det tenker jeg overhode ikke på i dag. I dag er det kun lave skuldre og nyte den magiske etter-eksamen følelsen. Jeg dro rett på trening med skjønne Kristina etter eksamen, før jeg dro ut i sola for en herlig runde shopping. Det er lov å unne seg litt når man har hatt en stor eksamen, som gikk bedre enn man hadde fryktet. Jeg endte opp med nye løpe sko, to nye super freshe fargerike sportsbher og en ny frisk singlett fra Nike. Jeg skal vise dere alt sammen i morgen. Jeg gleder meg så til å teste de nye skoene. Jeg har gått fra Nike til Asics, og har store forventninger til de nye skoene. 

Nå skal jeg lage taco, og bare nyte kvelden helt uten en eneste tanke på eksamenstress. Noe så deilig. Jeg tenker å slenge meg i sofakroken med en deilig jentefilm, og da snakker jeg virkelig typen klisje jentefilm. Er det noen som har et forslag?

 

Smiiiil Maren

 

12 kommentarer
    1. 1.Notebook slår aldri feil, både romantisk og fin 😀
      2. Whats your number? Klisje og romantisk komedie med kjekkasen Chris Evans (Captain America)
      3. PS. I love you, tidenes grinefilm men også romatisk klisje
      Koooos deg <3

    2. Gratulerer så mye med vel gjennomført eksamen Maren! 😀 Må være godt å ha èn unnagjort om ikke annet! Alt hjelper på, som det så fint heter 🙂 Og før du vet ordet av det er det hele eksamensstresset over og ut! Hold on, be strong 😀
      Håper du nyter filmkvelden din til fulle! Senk skuldrene og slapp av, det fortjener du 🙂 Vil forresten anbefale “The other woman” – som går på kino i disse tider! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg