Protein-shape

I dag hadde jeg en utrolig gøy photoshoot med fantastiske Mats Grimseth. Shooten var i forbindelse med at Nutrilett lanserer Protein Shape. Produkter med mindre sukker og mye mer protein. Det kan jeg virkelig like! I utgangspunktet er jeg ikke spesielt glad i barer og shaker, da innholdet sjeldent er særlig bra. Nutrilett er en enormt pupulær bar, og akkurat derfor er det helt fantastisk at det nå blir lansert en ny variant hvor sukkeret er drastisk kuttet og proteinet er betraktelig økt. Det er musikk i mine ører! Når smaken i tilegg er helt fantastisk, da ser jeg ingen grunn til å ikke smile. 

Jeg skal være med på et spennende samarbeid med Proten Shape, hvor jeg skal dele både treningstips, kostholdstips, og generell inspirasjon og motivasjon til en sunnere, sprekere og en mer aktiv hverdag. I den forbindelse har fotograf Mats Grimseth og flotte Iben fra Trigger PR fulgt meg og mitt hverdagsliv her i Kristinsand. De har tatt bilder av meg hjemme i leiligehten hvor jeg tilbereder et av mine favorittmåltider, de har blitt med på treningsenteret og knipset flere bilder under styrkeøkten min, og de har vært med utendørs på en treningsøkt hvor jeg viser ulike øvelser man kan gjøre ute – helt uten utstyr. Vi ifkk også tatt noen helsprø bilder hvor jeg tar apekattreningen min til nye høyder. Med andre ord – masse inspirerende morsomme bilder er tatt, og jeg gleder meg til de kommende ukene hvor jeg, og to andre spreke jenter skal motivere og inspirere dere via en egen instagram-kanal. Alt dette får dere mer informasjon om senere. Bildene i dette innlegget er tatt med mitt eget kamera, så bildene fotografen har tatt er av en helt annen standard. Jeg kan nesten ikke vente til jeg får sett det ferdige resultatet. 


 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Nå ble jeg SÅ glad! Oppdaget nemlig ProteinShape for 1 måneds tid siden, og etter hva jeg kunne lese bakpå baren, så var næringinnholdet rimelig bra, lite sukker og nesten 10g protein i den lille baren på 130 kcal. Har lenge tenkt på om det er noen skjulte usunnheter i den som jeg ikke har forstått av å lese bakpå pakken, men når du skriver her at det et produkt du ‘godkjenner’ så vet jeg at jeg kan kjøpe den noen ganger etter en tung styrkeøkt med god samvittighet! Det er i tillegg den beste baren jeg har smakt, kjempedeilig sjokoladesmak. Gleder meg til fortsettelsen av samarbeidet ditt med ProteinShape. Klem

    2. Hei Maren!
      Lenge har jeg vært på utkikk etter en shake som kan erstatte frokost, hovedsaklig fordi jeg ønsker noe som går raskt på travle morgener, da kan jeg f.eks drikke denne i bilen på vei til jobb. Men jeg ønsker også en vektreduksjon. Så jeg lurer på om denne er “god” nok til å gjøre nettopp dette?? Jeg spiser jevnt over variert og sunn mat, men føler for å bytte ut frokost med noe annet, dersom jeg finner et godt alternativ 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg