Home, sweet home

I går pakket jeg med meg alt av pensumbøker, og dro hjem til familien. Jeg er midt i eksamenskjøret nå, og jeg begynner å kjenne det på kroppen. Alle studenter der ute vet garantert hvilke følelse jeg snakker om. Eksamenstress er ingen god følelse! Det var derfor helt fantastisk godt å komme hjem til familien i går, få ferdig middag og bare kose meg sammen med dem. 

På menyen stod det ovnsbakt salma-laks med dampede grønnsaker, kokte poteter, salat med hjemmelaget dressing og agurksalat. Til dessert gjorde vi det herlig enkelt med friske jordbær og vanilje is. Det enkle er ofte det beste, og selv om de norske jordbærene er best, så synes jeg de er ganske fantastiske disse også. Mmmmm

Jeg koste meg så mye i går at jeg valgte å ikke dra hjem, så i natt har jeg sovet på pikerommet, og jeg kan ikke huske sist jeg sov så godt. Jeg som vanligvis spretter opp klokken 06, klarte såvidt å dra meg ut av sengen nå kl 09. Nå sitter jeg på kjøkkenet med frokost og en stor kopp kaffe, bøkene er funnet frem og jeg ser frem til en produktiv lese-fredag. 

Jeg titter innom senere igjen for litt sporty-oppdateringer. Enn så lenge vil jeg ønske dere en herlig fredag, og en deilig start på helgen. 

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Å, det er alltid deilig å komme hjem! Jeg ligger inne med bihulebetennelse, og merker jeg lengter litt hjem nå:) Men jeg lurte på hvordan salma-laksen blir i forhold til vanlig ovnsbakt laks? Jeg har bare spist salmalaks som sushi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg