Fruit heaven

Jeg får besøk av en god venninne i kveld. Jeg stod her å kuttet opp masse frisk frukt til oss, og når jeg så de friske delikate fargene på fatet fikk jeg så lyst å dele det med dere lesere. Se så friskt og godt det ser ut, det er faktisk ikke vanskelig å velge sunne alternativer når de blir sertvert på denne måten. Er dere ikke enige ?

Jeg håper disse bildene kan være med på å inspirere til å velge et sunt snacksalternativ i kveld. På fruktfatet mitt i kveld har jeg valgt vannmelon – som forresten er helt nydelig på smak nå, epler, appelsiner – for ekstra C-vitaminer nå som influensaen florerer, og friske jordbær. Jordbærene er ikke norske, men de både lukter og smaker helt magisk. Jeg elsker jordbær, og kjenner at jeg virkelig gleder meg til de norske jordbærene kommer. 

Ha en deilig onsdagkveld dere, kanskje blir det fruktfat på menyen i kveld? 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer

Siste innlegg