God helg

Jeg titter raskt innom dere på morgenkvisten for å ønske dere en fantastisk fin fredag, og en riktig god helg. Denne helgen er fyllt med mye sosial hygge for min del. I kveld er det tacofredag hos meg med en god venninne, og i morgen skal jeg faktisk feire bursdagen min. Jeg fyller 25 år på søndag, og det må feires.

Planen min var å la bursdagen skli forbi i stillhet, men takket være en god venninne som nektet å godta det, så blir det feiring på lørdag. Jeg inviterer go´jentene hjem til meg og planen er å servere hjemmelaget tapas. Det betyr at jeg blir å finne på kjøkkenet hele lørdagen, og det gleder jeg meg så til! Jeg liker så godt å lage mat, og spesielt når jeg kan lage til flere. Bilder og oppskrifter vil selvfølgelig komme på ut på bloggen. 

Nå skal jeg sette meg ned å skrive handleliste, og lage en oversikt over alle rettene jeg skal lage før jeg må komme meg avgårde på butikken for tidenes storhandel. Jeg håpr dere får en nydelig helg, og til dere som er så heldige å starte påskeferien i dag så ønsker jeg dere en deilig start på ferien. Mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Åå jeg skal også lage tapas til en vennegjeng på lørdagen! Hadde vært moro å få litt inspirasjon fra deg før den tid… Klarer virkelig ikke bestemme meg for hva jeg skal lage!! Hehe:D

    2. Vakre, spreke & sprudlende deg! <3
      Dette innlegget var det første som dukket opp på bloglovin' hos meg i morgest - og det gjorde meg så glad! 🙂
      Du er alltid så blid og inspirerende!
      Ha en riktig fin helg med bursdagsfeiring 🙂
      PS: Hvor er den flotte toppen fra?

    3. Ønsker deg en fantastisk fin påske, flotte Maren 🙂 Tapas hørtes ut som den perfekte bursdagsmaten! Måtte bursdagen bli perfekt, det fortjener du!
      Her går mesteparten av påsken til jobbing på matbutikken her jeg bor, da alle kommer hit for å feire påske. Haha, slik er det å bo på et vintersted 🙂 Men ska kose meg noen dager i Oslo etter påske, så jeg overlever fint! 😀
      Klem klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg