Hjemmegym

Jeg har funnet ut at min nye leilighet må være bygd spesielt for meg, den er nemlig det perfekte hjemmegym. Bare se hvor perfekt avstanden mellom de to kjøkkenbenkene er, den inviterer jo nærmest til litt dips og pushups. *ler* Kanskje jeg bare skal si opp abonomentet mitt på Solsiden, og gå all in på hjemmetrening? Jeg er nok litt for glad i Solsiden til å gjøre det, men det er absolutt genialt å kunne trimme litt hjemme i en hektisk hverdag.

Dagen i dag har forsvunnet i trening, diverse ærend og litt bloggrelatert jobbing. Jeg har også vært innom posten og hentet helt fem pakker(!) Jeg elsker pakker, spesielt overraskelsespakker som jeg ikke visste om på forhånd. Jeg gleder meg til å vise dere innholdet. Nå skal jeg krype opp i sofaen sammen med en god venninne og nyte denne torsdagskvelden. I morgen starter mitt lille jobb-helg-maraton, så det er bare å senke skuldrene, og lade opp batteriene. 

 

Smiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Spreka! Gratulerer så mye med ny leilighet! Den ser kjempe fin ut 🙂 Jeg har selv kjøpt meg en leilighet som skal står ferdig i sommer. Jeg ser etter tips hva gjelder interiør. Siden du har vert igjennom dette, vil du dele noen bilder? 😉 Jeg vet at du ikke driver en interiørblogg 😛 Jeg har sagt det før, men sier det igjen: elsker bloggen din! Har startet opp igjen på et kostholdsprogram som jeg kjøpte av deg for en tid tilbake, og nå ser jeg endelig endringer. Tusen takk! Ha en god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg