Familietrim

Søndagsmorgen, og her i huset er vi i full sving med pakking og flytting. Jeg er så takknemlig for den fine familien min som stiller opp. Hva skulle jeg gjort uten dem? Vi startet dagen med en liten familietrim, jeg smiler ved tanken på morgenturen vår. Mamma og meg har nemlig funnet den perfekte måten å trene sammen på. Hun sykler og jeg løper ved siden av. Hehe. I dag hadde vi en tur på rett over en time hvor hun syklet helt rolig, og jeg jogget ved siden mens vi skravlet i vei om alt og ingenting. Det er var så utrolig koselig! Det er lenge siden mamma og meg har hatt litt tid sammen bare oss, hvor vi kunne ha en skikkelig mor og datter prat. Jeg er så glad for at vi har det forholdet vi har. Fineste mammaen min. Etter turen ble det deilig lunsj og selvfølgelig OL stafett herrer, som desverre ikke gikk helt Norges vei. Nå er vi i gang med pakkingen igjen, og er straks klar for å kjøre ned enda et lite lass av ting til leilighet. 

Casall sculpture tights  //  Casall topp

Nå må jeg legge bort mac´en og hjelpe til her.  Jeg ville bare stikke innom å ønske dere en herlig søndag, og vise dere dagens treningsoutfit. Nyt søndagen, mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Så koselig! Jeg gjør det med guttene mine 🙂 De sykler, mens jeg løper! Det blir som regel til at jeg må sprinte etter dem.. hihi.. også må jeg dytte dem opp bakkene… så da får “glutsene” kjørt seg litt også ;-D Men du.. jeg lurte på en ting.. jeg har fått beskjed om å ikke trene så mye cardio, dersom jeg skal klare å bygge muskler. Jeg er 166 og veier 49-50 kg, så jeg ser jo at jeg ikke bør gå ned i vekt dersom det skal muskler på. Saken er den at jeg eeeeelsker å løpe, og nå når våren straks kommer, så blir det jo umulig å bare trene styrke inne på ett senter. Men jeg se jo at du løper en del.. så jeg lurte litt på om det er slik at jeg må unngå for mye cardio/løping dersom jeg har ett ønske om å få økt muskelmassen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg