Gla´mandag

God mandag solstråler 

Jeg titter innom for å ønske dere en strålende ukestart, med masse Casall inspirert – High intensity Training! Jeg er akkurat ferdig med dagens forelesning, og sitter i skrivende stund å momser på en skål med granola, grukt, vanilje kesam og cottage cheese. Jeg lader opp til ukens første – og tyngste treningsøkt. Mandag er bendag på mitt treningsprogram, med hovedfokus på rumpe. High step up, hip thrust, smarkmark og dype squats står for tur! Jeg ser frem mot den økten med skrekk blandet med fryd. Jeg har virkelig et elsk-hat forhold til disse øktene. De er brutale mens det står på, men gir en magisk go´følelse i kroppen etterpå.

I går ved midnatt avsluttet jeg konkurransen om å vinne en fantastisk Casall sculpture tights, og vinneren er trukket. Er dere spente nå? Jeg leste alle kommentarene deres, og klarte ikke å velge. Jeg fikk derfor min mor til å trekke en helt tilfeldig vinner for meg ved å si et tall, også vant kommentaren med det tallet. Vinneren ble: THERESE HAUGSNES. Du vil motta en mail fra meg om kort tid. Gratulerer 😀 

Nå skal jeg momse i meg resten av maten, og komme meg ned til Solsiden – på tide å finne frem treningsmoduset!

Er det flere som skal starte uken med en treningsøkt ? Hva står på din treningsplan i dag? 

 

Smiiiiil Maren

 

 

13 kommentarer
    1. Kan jeg spørre hva slags granola det er du spiser? 🙂 Har lett så lenge etter en granola uten alt for mye sukker, men må si at utvalget er latterlig lite?

    2. Jeg må bare få unnagjort en hel del lekser og øving til prøve før jeg tar turen ut og løper, klarer nesten ikke vente! Ha en fin mandag!! :-))

    3. Jeg trengte ny inspirasjon til styrketreningen, og falt for et program fra “Styrketrening for jenter”. Bikiniprogram del A står på planen for dagen. Gleder meg! 😀

    4. Hei!:-) Idag er det hviledag for meg, og for en gangs skyld koser jeg meg med tanken på å ikke trene. Sov til 11, spiste en deilig salat med egehviter, Cottage cheese og fiskekaker, fikk så gjort unna en hel del “voksenting”som har hengt over meg og fikk spasert en liten tur til byen og hjem:) Nå har sofaen vært min beste venn et par timer og skal snart hive meg ut på prosjekt tunfisk-pizza jeg fant oppskriften til på bloggen din! Gleder meg til å prøve. Skal selvfølgelig ha en deilig salat til:-) Men et spm: Er den oppskriften beregnet for en person? Virket så sabla mye, og tenkte kanskje det holdt for to:p Ha en fin kveld Maren!:)

    5. Du ser fantastisk ut Maren 😀 Du stråler av glede på hvert bilde! Håper økten din ble fantastisk!
      Nå skal jeg slappe av før turen går til trening, aerobic/dans + mage står på planen idag 😀 Gleder meg!
      Smiiiiil!

    6. Åh, gratulerer så mye til Therese 😀 Får hinte tungt til familie og venner om hva som står på ønskelisten for bursdagen i stedenfor 😉
      Har helkropps selv akkurat nå, men skal snart over i en tosplitt, kjenner jeg grugleder meg til beindagene selv x) Da er det greit å komme hit for litt motivasjon fra deg 😀
      Det ble en god styrkeøkt på morgenen og avsluttet dagen med en time poledancing, faktisk! Mange som ser litt rart på meg når jeg sier det, men det er virkelig utrolig gøy! Jeg får trene mye grepsstyrke, tøye musklene, kjøre mage og rygg og få presset de mindre muskelgruppene som av og til blir litt bortglemt. Så er det jo så gøy å svinge rundt i den stanga å lære nye triks da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg