LYKKE

Nå er det på tide å avsløre årsaken til gårsdagens feiring. Som jeg skrev til dere så har jeg vært på litt visninger i det siste, og i går ble det avgjort at drømmeleiligheten over alle drømmelieligheter har blitt min! Jeg er i en vanvittig lykkerus, og kan nesten ikke tro at jeg faktisk skal bo der. Den er helt ny, og ligger så sentralt. For dere som er kjent så ligger ned nede på Tangen, Bystranda området. Det betyr at jeg bor både ved sjøen og i sentrum – på en gang! Leiligheten er så stor og så vanvittig flott. Jeg kan liksom ikke tro at lille meg skal ha den helt for meg selv. Smilet går hele veien rundt, og jeg har sommerfugler i magen. Leiligheten er som sagt helt ny, ingen har bodd der før. Den er lys og delikat, med mye luft og åpne løsninger. Jeg lo høyt når jeg så den første gang, badet i leiligheten er nemlig større enn hele min første leilighet i Oslo. Hehe! I går ble det altså avgjort at dette lille palasset skal bli mitt, det beste av alt er at den er klar for overtagelse så nå skjer ting kjapt her! 

Nå forstår dere hvorfor jubelen stod i taket og champangen måtte poppes i går. *lykkehyl* 

Nå er det slik at jeg har en stor og fantastisk – men helt helt tom leilighet som skal innredes. Jeg trenger hjelp kjære lesere! Jeg trenger tips til interiørblogger, og inspirasjonssider. Alle tips mottas med takk, både blogger, nettsider, instagramkontoer, butikker osv. Kom med det 🙂 Stilen min er dus, deilkat, rent, lyst, hvitt og lekkert. Mye luft, men samtidig lunt, jordfarger, harmoni, mykhet. Det skal være godt å komme til meg, man skal føle at skuldrene senkes og at man kan slappe av. Dyp sofa og duse behagelige farger, myke pledd, og masse puter, duftlys og masse varme. Jeg er nok en typisk home&cottage jente. Jeg legger ved en liten inspirasjonskolage jeg har satt sammen for å vise dere litt av den stilen jeg liker. Bildene er i stor grad hentet fra en instagramkonto jeg liker veldig godt, sjekk den gjerne ut: Interior123

Med disse bildene i bakhode må dere komme med alt dere har av tips. Jeg gleder meg så vanvittig til den kommende prosessen med innflytning og innredning. Jeg skal skape mitt eget hjem, i en leilighet jeg kan bo i så mange år fremover. Den er så stor at jeg kan bo der med både mann og barn. Hjelpes – for en fin og skummel tanke *ler* Jeg kan ikke vente til å vise dere bilder av leiligheten, og tenk så gøy det blir å ta mat og inspirasjonbilder til dere fremover – med et stort kjøkken og et magisk lys kan det jo ikke bli annet enn bra. Ååååå dette er så GØY!!!

Ps: Vinneren av Casall sculpture tightsen trekkes kl 00.00 i kveld, og publiseres i morgen tidlig!  

 

Smiiiiil Maren


22 kommentarer
    1. Åååå gratulerer så mye Maren!
      Et tips er å anskaffe noen gamle skatter, f.eks fra et loppemarked. Det kan gi et hjem det lille ekstra som gir en fin atmosfære 🙂 og så er jeg fan av hjemmelagd sofabord/TV benk som man lager av paller som man pusser/maler 🙂 et annet tips til TV benk er å bruke leca blokker som ‘bein’ og to brede planker som man legger over. Det er kjempekult! Så Kan man jo male i akkurat den fargen man vil 🙂

    2. Gratulerer så mye Maren 😀 Du fortjener det! Gleder meg veldig til og se hvordan leiligheten blir når du er kommet på plass 🙂
      Ha en nydelig kveld videre! =)
      Smiiiil!

    3. Gratulerer så masse med drømmeleiligheten Maren!!!! Et tips, bruk tid på interiør. Ikke kjøp og fyll opp bare for å gjøre det, spar til det du virkelig har lyst på så blir drømmeleiligheten enda mere perfekt og man setter pris på hver minste lille ting. Som du sier skal du jo bo der leeeenge!
      Kos deg masse og lykke til 🙂
      Klem T <3

    4. Gratulerer med ny leilighet, så spennende! Noen blogger som kan inspirere er Tomines hjem, Villa drømmeverden, og Villa Von krogh. Husker ikke eksakt webadresse, men google it 😉
      Ha en strålende dag! 🙂

    5. Gratulerer så masse! Det å ha et eget sted må være noe av det deiligste i hele verden, i hvert fall når det er stort og fint 🙂

    6. Kjøp bladet Style interiør! Masse god inspo og tar for seg trendene i interiørverden nå. Liker også bo bedre, Eller decoration og maison. Selv er jeg også glad i hvitt og stilrent med innslag av dus rosa, metall og kobber og også det naturlige med en del ting i tre (ikke trepanel haha). Lykke til med innredning og gratulerer med leilighet!

    7. Jeg visste det!! SÅ jo at du hadde skrevet du skulle på visninger… Åååå, jeg er så glad på dine vegne! Gratulerer! Gleder meg til å se bilder 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg