Lørdag

Denne lørdagen har gått med til jobb på Høyer. Jeg er imponert over at folk faktisk trosset snøstormen og tok en shoppingrunde i dag. Det er noe spesielt med “ekstrem vær”, det knytter liksom folk litt tettere sammen, man får noe felles, noe å snakke om, og det blir på en måte litt samlende. I dag har jeg møtt så mange herlige kunder, og hatt så mange koselige samtaler om været. *smiler*. Etter jobb dro jeg rett på Solsiden for å møte min storebror. Vi kjørte en liten overkroppsøkt sammen, som bestod av følgende øvelser:

  • Nedtrekk
  • Sittende roing
  • Pullups
  • Brystpress med hantler
  • Flies i kabel
  • Bicepscurl med hantler

På vei hjem fra trening dro jeg innom butikken og hamstret masse godsaker, og da mener jeg virkelig masse godsaker! Nå har jeg laget og spist deilig middag, og har krøpet opp i sofakroken med ullteppe, masse tente lys og netflix. Ute herjer stormen og jeg storkoser meg her inne. I skålene har jeg yogurtnøtter, nøttemiks, superchips, atkinssjokolade og dream is.  Er det lørdag, så er det lørdag! 

Hva er deres planer for kvelden? 

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Jeg føler meg så mislykket når enkelte hevder at man skal holde seg langt unna lørdagsgodt, så derfor blir jeg så glad over at du viser at man kan unne seg å spise godteri på lørdager! Synes det er bra du blogger på en måte, som ihvertfall for meg, gjør at jeg innser at det ikke er noen skam å trene uten å skal delta i fitness-konkurranser, og at sunnhet kan være forskjellig fra person til person:)

    2. Det så helt herlig ut! Flink og sprek du er!:D Tok meg treningsfri i dag fordi halsen er så ubeskrivelig vond at jeg tar det rolig i kveld og kjører på med en økt i morgen:D
      Har vært i byen og handlet, hudpleietime, familiebesøk og skal derfor bare bruke resten av kvelden på total avslapning:)

    3. Helt enig med at dette snøværet knytter folk nærmere. Blir også mye roligere/mer avslappende miljø i byen, folk er nødt til å stresse ned og ta det med ro 🙂
      Ha en super søndag skjønne Maren!

    4. Du er så heldig som klarer pull-ups uten hjelp! Har du noen gode tips til hvordan man kan klare det?:)
      Fikk så lyst på youghurt nøtter nåå 🙂
      Igår kveld dro jeg på bowling med kjæresten og en vennegjeng ! Kjempe gøy siden jeg fikk min høyeste scoore på 127poeng 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg