I can do this

Ute er det et helt villt vær. Det snør, regner og blåser om hverandre. Det føyker rundt hushjørnene, og fra kjøkkenvinduet kan jeg nesten ikke se veien like nedenfor huset. Jeg har ingen planer om å la litt uvær stoppe meg fra å få lurt inn en liten treningsøkt før jobb. Så nå har jeg pakket på meg et lass av klær, og klargjort meg for å møte været! I dag må jeg la bilen stå, og gå ned til sentrum og treningsenteret. Det er ikke mer enn en drøy 10 minutters gåtur, men i dette været ser jeg for meg at det kan bli en liten opplevelse. *ler*. Jeg dropper gjerne trening hvis jeg føler kroppen trenger hvile, eller hvie noe viktig kommer i veien, men jeg lar faktisk ikke litt snøvær stoppe meg når jeg har både tid, mulighet og lyst til å trene!  

So here we go, off to the gym!

Jeg ønsker dere alle en fantastisk lørdag, mer fra denne kanten senere i dag!

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. God morgen Maren! Lurer egentlig på når du skal kåre vinner av den reise-konkurransen? Ha en fin dag! klem 😀

    2. Linda-Louise: det er ikke meg som kårer vinner, det er det bokkilden som gjør 🙂 Vi er 4 bloggere som har kjørt konkurransen og vi venter på at alle er avsluttet! Jeg vil tro det er like rundt hjørnet nå *spennende* Skal maile dem igjen på mandag å høre hvordan det ligger ann. Holder dere oppdatert 😀

    3. Kom meg også på trening i dag, med UGG’s på beina! Ser fælt ut, men gud så godt det varmer 😀
      Ha en super Lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg