Coffee saves the day

I dag er jeg så trøtt at jeg nesten ikke kom meg opp av sengen. Grunnen er så selvforskyldt og teit at det overhode ikke er synd på meg. Jeg har rett og slett blitt totalt hektet på en ny serie, og den holdt meg oppe til langt på natt. Jeg ruslet inn i sengen rundt klokken 19 i går, og der ble jeg liggende til klokken var nærmere 03 i natt. Det er ikke så smart når alarmen ringte kl 06.30 i dag morges. Med i underkant av fire timer søvn er det et stort behov for kaffe for denne frøkna i dag. Jeg startet dagen med en stor kaffe latte, mens jeg beundret det vakre hvite belegget som har lagt seg utenfor. Jeg elsker snø, og jeg er så glad for at vi får oppleve litt winter wonderland her i sør også.

Strikkejakke fra Tiger of Sweeden  //  Høyer 

Nå skal jeg sluke enda en kaffekopp og komme meg avgårde. Klokken er allerede alt for mye, og jeg har nok av ting som skal være unnangjort før dagens forelesning starter. I dag er det kurs i hjerte-lunge redning, og jeg gleder meg så! Jeg kan ikke tenke meg noe viktigere enn å være flink i førstehjelp, du vet aldri når du kan få bruk for det. Jeg har tatt slike kurs før i min jobb som personlig trener, men man kan aldri få øvd nok på slike ting. Etterpå er det endelig tid for en hårfiks hos nydelige Kristin på A-salong i sørlandsparken. Kristin holder til på salongen i den gamle delen av senteret. Jeg har fått mange komplementer for håret mitt etter jeg var hos Kristin. Mange har spesielt spurt om fargen på håret, og sanneheten er at jeg aner ikke. Når jeg er hos kristin så setter jeg meg nemlig bare ned og lar henne styre absolutt alt. Det er godt å ha en så dyktig frisør, at du overhode ikke trenger å bekymre deg. Resultatet blir bra uansett når Kristin har ansvaret. Jeg ønsker dere en deilig tirsdag, make the best of it! 

 

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Coffee really saves the day! 🙂 Det finnes nesten ikke noe bedre følelse enn å sitte i frisørstolen, stole på at det blir bra resultat og bare bli dulla med og fresha opp (utenom trening da 🙂 Ha en fin dag!

    2. Skulle gjerne lært meg å drikke kaffe, er så fryktelig trøtt på morgenen når jeg må jobbe ekstra i skolen. Starter som regel ikke på jobb før 12 og da er det uvant de gangene man må starte rundt 8-9 🙂 har du noen tips til hvordan man kan lære seg å like kaffe? 🙂 Føler seg litt mer voksen da og vil jeg tro! Så ut som en fantastisk god genser du hadde på deg 🙂
      Ha en fin dag Maren!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg