Love the run

I dag har jeg fri fra forelesning, og planen var å bruke formiddagen til å lese pensum. Det har regnet her på sørlandet i mange mange dager, og i dag tittet endelig solen frem. Jeg klarte rett og slett ikke å sitte inne å se ut på det deilige været, jeg bare måtte knytte på meg joggeskoene og komme meg ut i skogen. Ute i baneheia ble jeg møtt av dette synet. Magisk eller hva?

Baneheia er mitt favorittsted, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn å gå eller jogge rundt der oppe, helt i egne tanker. Jeg er helt avhengi av slike turer med egentid i en hektisk hverdag. For meg handler det ikke om å ta en løpetur fordi jeg må, jeg gjør det fordi jeg har lyst, fordi jeg liker det og fordi det gir meg noe. Jeg har lært meg å sette pris på disse joggeturene, og det tror jeg alle kan lære seg. Prøv  flytt fokus fra vektredusjon, fettforbrenning og streben etter å komme i form, til frihet, frisk luft, egen tid og gleden ved en frisk, funksjonell og vital kropp. Det har ingenting å si om du løper, jogger, går eller rusler rundt. Det viktigste er at du kommer deg ut, og får kjent på hvor godt det er å være ute i naturen. Lær deg å sett pris på slike enkle ting, og du vil alltid ha muligheten til å finne trenning/bevegelsesglede i hverdagen. “Learn to love the run”

Full av positivitet og endorfiner etter endt tur. Nå skal jeg hoppe i dusjen, og komme meg ned til Anita og Hanne på NIMUE HUD. Påfyll av vippeextentions, voks, form og farging av bryn står på planen. Jeg trenger også litt påfyll av nye produkter og sminke. Jeg koser meg så når jeg er nede hos Nimuejentene, og jeg gleder meg virkelig til i dag. Etterpå er det rett på jobb på Høyer, før Sushikos med to flotte jenter i kveld. 

Nyt fredagen og ha en fantastisk fin helg

 

Smiiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Tok meg turen innom XXL og testet skoene du skrev om på forrige innlegg! De ble mine, og har alt blitt tatt i bruk! Veldig gode sko, til en rimelig pris 🙂 Takk for tips!
      Ha en strålende helg 😀

    2. Så utrolig fint det er der. Planen min var en løpeøkt ute i dag den også, men i løpet av natten har det kommet snø, (JIPPII), så da blir treningen innendørs istedenfor 🙂
      GOD HELG 🙂

    3. Alltid deilig å komme seg ut for og jogge eller bare gå en tur 🙂 elsker de kveldene pappa spør om jeg vil bli med og gå tur, bare stillheten og roen er fantastisk! 🙂
      Hvor langt er denne turen du jogger ? 🙂 Utrolig fint var det ihvertfall 🙂
      Ha en fantastisk kveld videre Maren 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg