IHERB

Denne morgenen starter jeg med å legge inn en solid januar-bestilling på IHERB. Jeg bestiller veldig lite fra Iherb, men jeg har noen favorittrer som går igjen. Nå skal jeg dele min liste med Iherbfavoritter med dere:

 

Krydderene fra Frontier er naturlige, og inneholder ikke smaksforsterkere, sukker og annet tull som desverre benyttes i flere typer krydder, Celsius er en energidrikk uten kalorier, den smaker godt og gir meg super-energi på trøtte dager. Jeg liker best sparkling orange og wildberries, men den finnes også i colasmak blandt annet. Questbarene kjenner de fleste til nå vil jeg tro? Jeg synes det er gode som hverdagssnacks, men det kan ikke sammenlignes med vanlig sjokolade. Næringsinnholdet er helt supert, så disse kan du nyte med god samvittighet. Jeg har testet mange ulike nå, og favoritten er nok Chocolate chip cookie dough. Her er er det bare å prøve seg frem, og finne din favoritt. Go Lean cereal er en frokostblanding uten sukker og med et supert næringsinnhold, her har jeg testet alle typene og bestiller vanligvis 2-3 esker, den orginale, og honey crunch flax er nok favorittene. Utrolige gode sammen med yogurt til frokost, eller som et mellommåltid. De har også et høyt innhold av proteiner. Walden farms er kalorifrie dressinger, de er geniale dersom man ønsker å smaksette maten sin uten å legge på en haug av ekstra kalorier. Jeg bruker alltid honey dijon, Barbeque og ketchupen. Stevia dråpene bruker jeg i kaffe, te , havregrøten, i kesam og ellers i alt annet jeg vanligvis ville søtet med sukker. Kalorifritt og ekstremt søtt – så du trenger kun få dråper for mye smak. 

Dersom du ikke har bestillt på Iherb før, så vit at det er utrolig enkelt, helt trygt og så lenge du passer på å holde pakken din under en viss vekt så koster frakten nesten ingenting. Jeg får mye spørsmål om dette med vekten på pakkene osv, det er så enkelt som at når du er i handlekurven ( check-out) Så kan du kalkulere vekten, altså hvis pakken veier for mye står det at den billigste fraktmuligheten ikke er tilgjengelig. Da tar du bare vekk noen produkter fra bestillingen din, helt til det står at den billigste frakten er tilgjengelig. Jeg bestiller vanligvis 3-4 små pakker, slik at jeg kan velge den billigste vekten. Iherb er utrolig oversiktelig og enkelt lagt opp, ta deg god tid, lag den en kopp kaffe, sett deg ned og bruk litt tid på å sette deg inn i det. Det er nemlig mye penger å spare, og utrolig mye spennende, sunne og smarte produkter å finne hos Iherb. 

Koden: VIK961 eller DENNE linken, vil gi deg 10$ i rabatt ved første bestilling. 

 

Smiiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Åh, så mye godt. Alltid gøy å se hva andre bestiller for litt inspirasjon! 🙂
      Jeg bestiller ikke så ofte derifra selv, men så har jeg jo oppdaget disse Questbarene da. Haha. Det har blitt noen bestillinger etter det 😉

    2. Hei! Har bestilt fra iherb før, blant annet dressinger fra walden farms. Synes det smaker veldig kunstig, og lurer på om de tilsetter masse kunstige usunne stoffer i de? Kalorier spart, men å helle innpå med gift føles ikke så bra…

    3. Sofie: ja jeg synes også det, og har derfor kun brukt honey dijon, bbq og ketchupen fast. De andre blir for kunstige for meg:) Man lager enkelt en god og sunn dressing av mager kesam og diverse krydder – da vet man hvertfall helt sikkert hva man får i seg :):)

    4. har bestilt 27 pakker fra iherb, sjekket nettopp, hehe! er helt avgengig!
      men er det ikke sukker i de kornblandigene? det stom står på sugar 12 g, hvor kommer det fra? 😀
      tusentakk for tips!

    5. Hei! Jeg skal bestille min første pakke fra iherb nå, men hvor lenge varer den koden som gir 10$ rabatt på bestillingen? Kan jeg fortsatt bruke den selv om innlegget er skrevet i januar og vi nå er i april? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg