Tirsdag

Hverdagen er tilbake for fullt, og dagene er igjen fyllt med skole, trening, jobb og rutiner. Det er i grunn ganske deilig, men samtidig litt slitsomt. Jeg var godt i gang med å endre døgnrytmen min fra et super A-menneske, til et bedagelig B-menneske. Nå er jeg i gang med å endre tilbake til å bli en morgenperson, og det funker sånn helt middels. Når klokken ringte kl 07.00 var jeg langt inne i drømmeland og overhode ikke klar for forelesning. Nå er jeg vel hjemme igjen etter endt forelesning, og skal kose meg med en god lunsj før det er tid for trening. I dag står bryst og triceps på planen. Jeg elsker de øktene, og gleder meg til dagens økt. Jeg fant en super fresh, knall rosa genser i Stockholm i helgen. Hele stockholm var på salgt, bortsett fra et par vårnyheter. Denne rosa deiligheten var selvfølgelig helt ny av våren, og ikke på salg. Typisk meg! Den var så myk og deilig i stoffet at jeg bare måtte ha den likevell. Jeg går ofte i treningsklær selv om jeg ikke er på trening, og da er slike gensere perfekte. Genseren er fra Adidas. 

Nå skal jeg kokkelere sammen en enkel omelett bestående av:

  • 4 hele egg 
  • En pakke skinke (100g) 
  • Brokkoli, purreløk, paprika kuttet i biter
  • Litt vann
  • Salt/pepper
  • Masse ost (synnøve lettere, blå pakning)

 

Jeg visper eggene sammen, tilsetter litt vann, salt og pepper. Kutter grønnsakene og skinken i biter og tilsetter dem i røren, heller over i stekepannen. Omeletten lager seg selv på lav/middels varme. Når den begynner å bli ferdig så dekker jeg hele med et godt lag med ost. Når osten er smeltet er omletten klar. Serveres med fire wasa rugsprø og vann med sitron. En enkel, mettende, smakfull og ikke minst sunn lunsj. Mmmmm. Jeg planlegger også å smelle sammen et lavklarbobrød (ferdigpose fra proteinfabrikken) hvis jeg får tid før trening. Viser dere selvfølgelig resultatet hvis det blir vellykket. I kveld blir det kosekveld hos fineste Kristina min. 

Er dere flere av dere som skal trene i dag? Hva står på din treningsplan?

 

Smiiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte bare på om du vêt hvor mye kalorier du spiser daglig? Vil prøve å bygge muskler, og da er det kanskje litt lurt å vite hvor mye kalorier man trenger daglig. Takk for hjelpen 😃😃

    2. Jeg har trent allerede, og hadde en deilig økt med mark, knebøy, bakside av lår/rompe, biceps. Økte idag 2,5kg i hver arm på biceps med enkle vekter og er veldig fornøyd. Har kjent det en liten stund at jeg var klar for å øke snart, og idag var dagen her:) jippi! Kjempefin genser forresten! Liker selv å gå i treningsklær, spesielt når jeg jobber i barnehage. Hvor er den kjøpt? Ha en fin kveld:)

    3. Har trent litt mage i dag, og kun det.. haha 🙂 Var så trøtt! Du er NYDELIG forresten, blir alltid så inspirert av å gå inn på bloggen din 🙂

    4. Herlig farge på jakka! 🙂 Kjøpte meg selv en jakke idag fra MXDC, med en herlig lilla farge 🙂
      Ikveld ble det Rumpe 30min og 25min på mølla, deilig å få gjennomført dagens økt 🙂
      Ha en fin kveld hos Kristina, kos dere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg