That magic Christmas-feeling

God morgen hjerter

I dag våknet jeg opp med en magisk følelse inni meg, en følese av lykke – julelykke! Jeg har rett og slett skikkelig julestemning, og jeg aner ikke hvorfor. Det er verken snø ute eller noe annet som minner spesielt om jul, men julefølelsen er uansett på plass og det passer perfekt akkurat i dag. Jeg har nemlig tidenes jueldag planlagt. Jeg skal handle de siste julegavene, på julelunsj og ut å feire vel gjennomført eksamen og kose meg med noen jeg er glad i. I morgen skal jeg bake pepperkaker og få alle julekakene i boks. Jeg har både de tradisjonelle julekakene på planen og noen sunnifiserte versjoner. Alle oppskrifter deles selvfølgelig. Det blir ikke jul for meg uten de tradisjonelle julekakene, de får ingen tulle med!! Men det er spennende å prøve seg på noen sunnere varianter ved siden av – men de får aldri erstatte the real deal!


Planen i dag er å dra ned til sentrum når mørket sniker seg på og nyte det vakre synet av makrensgate pyntet i julelys og den store julegrana midt på torvet som gir en herlig julefølelse. Jeg skal også gjøre alt jeg kan for å få tak i en stor kakao med marshmellows. Jeg hører rykter om at Lauras her i Kristiansand har en fantastisk god en. Er det kanskje noen av dere som har smakt den? 


Jeg tenker også å få til til en liten styrkeøkt på overkropp, programmet for økten er nesten ferdig og det i seg selv gir stor motivasjon. I julen er jeg avhengi av å skrive ned økten min før jeg drar på trening, slik at jeg vet akkurat hva jeg skal gjøre når jeg kommer dit. Hvis jeg kek gjør dette er det fare for at jeg blir vimsende rundt og økten blir svært lite effektiv. Jeg er en oversosial person, og hvis jeg ikke har en plan er det lett at jeg blir stående å skravle med kjente istede for å gjøre det jeg skal. Har jeg en plan derimot så er det på med skylappene og fullt fokus til økten er gjennomført. Jeg deler selvfølgelig økten med dere i kveld, med både øvelser, vekter, repetisjoner, og sett. Det er tydelig at dere likte å få full informasjon og da er det jo selvfølgelig at jeg skal fortsette med dette 🙂

Jeg ønsker dere en deilig onsdag.

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Hei. Jeg leser bloggen din hver dag, men kommenterer aldri. Tenkte at siden det er jul, er det ekstra hyggelig å høre fra oss på andre siden av skjermen. Digger det du skriver om. Du har en strålende energi som smitter gjennom skjermen!
      Julehilsen Line

    2. Misunner deg julestemningen litt! Den har jeg sett lite av i år, men kanskje ikke så rart siden jeg ikke har bakt en eneste julekake og nå er i Argentina der det er 40 varmegrader! Satser på at den dukker opp veldig snart Håper du fortsetter å kose deg i førjulstiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg