1 dag igjen

Nå er det kun en dag igjen så er dette rottereset av en eksamenperiode over, 1 dag til med fullt fokus så skal jeg kaste pensumbøker ut av vinduet og flytte alt mitt fokus over på bloggen igjen. Hyggelig å høre at så mange av dere likte oppskriften jeg la ut. Jeg fikk til og med mail fra et par av dere som hadde laget dem, med vellykket resultat. Jeg skal nok klare å friste dere med enda flere oppskrifter mot jul, og jeg tar med meg tilbakemeldingen deres om at det er fint når inne hele innkjøpslisten er avhengi at man er stamkunde på helsekosten eller Iherb. I dag har jeg litt ekstra tid på morgenen og dermed ble frokosten litt mer delikat enn den vanlige havregrøten. Knekkebrød med eggerøre, røket laks, agurk, tomat og vårløk.

Hvis alt går etter planen i dag så har jeg mulighet til å lure inn en liten styrkeøkt i kveld. Jeg krysser fingrene og satser alt for å få det til. Min kropp er overhode ikke vant til dette stillesittende eksamenslivet, og jeg føler kroppen begynner å demonstrere mot denne inaktiviteten. En dag igjen nå, så skal jeg vende tilbake til min normale aktive og spruddlende livsstil med matretter som har blitt tilberedt etter litt andre kriterier enn at det skal gå fort, og treningsøkter med fokus og struktur. *can´t wait*

Jeg tenker at det er mange med meg i samme situasjon, så vi får holde ut sammen og motivere hverandre frem mot juleferie! 

 

Smiiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Masse lykke til:)
      Gleder meg til eg kan bevege meg skikkelig igjen.. under 3 uker igjen til termin.
      Elsker å trene og har ikke trent på VELDIG lenge.. skal bli så godt,

    2. er i akkurat samme situasjon! Har eksamen senere i dag og det ska bli så sinnsykt digg! Nå er jeg møkkalei av hurtigmat og halvhjertet treningsøkter. Kjenner både blodsukker og energinivå nærmer seg null. Krysser fingrene for vår del i dag og imorgen, lykke til! 🙂

    3. Samme her. En eksamen igjen i morgen. Hold ut:) å være ferdig med eksamen er jo verdens beste følelse. Gleder meg til juleferie. Masse lykke til søte du:)

    4. Åh så super godt ut! Har det akkurat sånn selv, skal bli så godt å bli ferdig med det skolekjøret som har vært de siste ukene, kun 3 prøver og en innlevering igjen nå haha, lykke til med eksemene dine ! :p

    5. ÅÅ heldig du som er ferdig i morra! Eg må nok vente i åtte dager til før alt er over for denne terminen, men eg begynner å sjå lyset i enden av tunnelen no:) Haha morsomt at vi spiste kliss lik frukost i dag 😀
      Masse lykke til i morra forresten, ditta klare du heilt fint!:)

    6. Nam, de knekkebrødene dine ble kjempegode 😀 Har du byttet ut cottagecheese`n din til frokost nå?? hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg