En etterlengtet fredagkveld

Endelig er fredagen her, og den kunne virkelig ikke være mer velkommen. Det har plutselig gått opp for meg at eksamen nærmer seg i rekord fart, og første kommer allerede neste uke. Hvorfor er det slik at man hvert eneste år lover seg selv at man skal lese jevnt og trutt, og likevel ender opp med enorme skippertak like før eksamen? Hvis jeg hadde brukt all energien jeg i dag har brukt på å grue meg til eksamen, på å faktisk lese til eksamen så tror jeg at jeg hadde hatt vesentlig bedre kobtroll på pensum enn det jeg har. *ler* Dagen har altså gått med til forelesning, øving til pratisk eksamen og stressende tanker omrking eksamen. Jeg avsluttet dagen på fantastiske Høyer, og det var så uendelig godt å komme til å glemme alt skolestyr for noen timer. Jeg drømte meg bort i vakre klær, herlige vesker og sko.

Malene Birger: topp, Second Day: bukse, Debbie: sko. Alt fra Høyer

Nå er jeg på andre dagen uten noe treninginspirasjon til dere, men i morgen blir det endring på det. Da er det tid for en tung styrkeøkt igjen, og jeg kjenner at hele kroppen gleder seg. Oppskriften på pannekakefrokosten som jeg fristet dere med i går, blir lagt ut i morgen eller søndag – slik at dere kan kose dere med dem i helgen. Som sagt så er disse så sunne og gode at de helt fint kan være et måltid midt i uken også. Pannekaker bør så absolut ikke være forbeholdt helgen.

Nå er fredagskvelden her, og selv om bøkene roper på meg, så kjenner jeg at selv ikke en skummel nærliggende eksamen får ta fra meg fredagskosen med taco og The voice. Tipper det er flere som ser på i kveld. Hvem heier dere på?

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer

Siste innlegg