GHD-konkurranse

 

KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET !!! Tusen takk til alle som deltok <3 

 

I sammarbeid med Bli vakker

Jeg fortalte dere tidligere i uken at jeg hadde en litt gøy overraskelse på lur til dere i dag. I sammarbeid med BLI VAKKER har jeg fått muligheten til å dele ut en eksklusiv GHD styler til en heldig vinner. Du deltar ved å skrive inn mailen din i BOKSEN i bunnen av dette innlegget. Det hjelper ikke å skrive mailen din i kommentarfeltet, den må inn i boksen for å være gyldig.


Det du derimot kan dele i kommentarfeltet er dine erfaringer med GHD sine produkter hvis du vil, men for å være med i konkurransen så må du altså skrive mailen inn i boksen i bunnen av innlegget. Jeg har selv en magisk GHD rettetang som jeg elsker. Jeg har naturlig helt rett, typisk nordisk hår, og når jeg retter det blir det silkeblankt og mykt. Jeg har blitt helt anhengi av min rettetang. 

Som en BONUS kan alle som deltar i konkurransen dele ut eksklusive rabattkoder til sine venner. Fantastisk eller hva? 

Lykke til hjerter, jeg krysser fingrene for at en av mine lesere er den heldige vinneren. Nå skal jeg trosse vær og vind og dra ut på søndagstur. Jeg går tur hver søndag, uansett. 

 

KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET !!! Tusen takk til alle som deltok <3 

29 kommentarer
    1. Jeg eier personlig ingen produkter av GHD, men min kjære søster har en rettetang av dem som jeg har fått låne, og diverse venninner har dem, og av alle rettetenger jeg har prøvd, er GHD sin den som har vært best for mitt hår. Rett og slett. Jeg har et nordisk hår som gjør at det lett blir frizzy, også har jeg fall i håret. Noen ganger syns jeg det er fint med helt rett og glatt hår, og det får jeg ikke uten rettetang!

    2. Ville være skønt at vinde denne dejlige præmie!
      Mit hår er meget krøllet, for at kunne glatte det skal jeg bruge et godt glattejern. Jeg har prøvet min venindes GHD glattejern og det var bare rigtig godt til mit hår!
      Håber inderligt at jeg bliver den heldige!
      [email protected]

    3. Vil gjerne bli den heldige! Har hatt korketrekkere i håret hele livet og trenger sårt en ny rettetang. 🙂

    4. Jeg fikk ødelagt min 5 år gamle rettetang fra Nille (!!) da jeg klarte å tråkke på den på gulvet.. Hadde vært såå fint å vinne denne premien 🙂
      Elsker bloggen din forresten! Leser den hver dag 🙂

    5. For en utrolig fin konkurranse Maren ♥ Jeg leste at du ville vi skulle skrive om våre erfaringer med GHD sine produkter – men det har jeg sånn at jeg nemlig ikke har eller har hatt noen produkter ifra GHD. Det er jo en av grunnene til at jeg har så vanvittig lyst til å både delta og selvfølgelig vinne denne konkurransen. Storesøsteren min har en GHD rettetang som hun har hatt noen måneder – og jeg har hørt at hun elsker den. Jeg er en jente med stort, bølgete hår som vanskelig blir skikkelig rett; da må en ordentlig rettetang til. Og er ikke GHD rettetangene en av de aller beste man kan få tak i da? – Jo, det har jeg hørt. Åhh, så fiiint det hadde vært å kunne skiftet et par ganger på hårfrisyren sin, med rett og glatt hår, eller enda større bølger man kan skape med rettegangen. Drømmer meg bort jeg – hihi. Så, her har du min kommentar, email adressen min er; [email protected] (som også står i boksen ovenfor). Og nå gleder jeg meg som en liiite barn til trekningen. Jeg følger med bloggen din hver dag og leser hvert eneste innlegg – så nå kommer sommerfuglene snikende ! Elsker deg Maren – du er så motiverende og inspirerende – fysøren. Mange, mange klemmer fra Benedicte Holsen ♥

    6. Har aldri eid noe fra GHD, men har ønske meg det lenge 🙂 Krysser fingrene og håper på at jeg vinner slik at jeg kan testen den ut 🙂 Har hørt kjempe mye om rettetangen!

    7. Elsker denne rettetangen!!! Det er den beste jeg noensinne har prøvd, desverre eier jeg ingen GHD rettetang selv… Den står aller høyest på ønskelista mi nå som julebordsesongen er like rundt hjørnet 🙂

    8. Så herlig konkurranse! Jeg har lenge hatt lyst til å prøve denne rettetangen, men siden jeg pga sykdom har mistet halvparten av håret så har jeg ikke turt å investere i en. Nå som håret begynner å komme tilbake, så har jeg veldig lyst til å kjøpe en slik 🙂 Klem

    9. Åååå så gøy!
      Min rettetang skriker på siste vers, så det hadde vært utrolig gøy å vinne 🙂
      Ha en fin søndag Maren 🙂

    10. Helt rett Maren, dette var en konkurrense som virkelig fanget 😉
      Der finnes jo absolut ikke noen bedre rettetang enn GHD.
      Jeg har en selv som jeg fikk i julegave for snart 3 år siden. Det er den beste kvalitet og den leverer uansett hver gang. Er dog litt bange for at den snart går død, så derfor melder jeg mig såklart på 😉
      Ha en fin kveld videre:)
      [email protected]

    11. Jeg har alltid ønsket meg en GHD rettetang. Som student har jeg aldri tatt meg råd! Hadde vært heeelt fantastisk å få en så flott premie 😀

    12. Jeg har ingen erfaring med GHD sine produkter, men har lenge hatt lyst til å prøve, hørt så mye bra om dem! Også er det jo superlekkert med rosa rettetang! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg