MAMMUT – kvalitet på høyt nivå

Sponsede produkter

Jeg er så heldig å få lov å teste ut noen helt fantastiske produkter fra MAMMUT. Har dere sett noen så freshe klær? Mammut er kvalitet i hver eneste søm, og jeg må si at jeg rett og slett er imponert over disse klærne. De har god passform, de er lette og det tekniske stoffet er helt supert. Jeg har brukt tightsen og toppen inne på trening og kjent hvordan det tekniske stoffet transporterer bort svette, og føles lett og behangelig gjennom hele økten.

Genseren, thermojakken og den tynne jakken har jeg testet både på gåtur, joggetur og på fjelltur på Hovden. Den lette røde løpejakken er min favoritt på joggetur, utrolig lett og behagelig. Den blå thermojakken  og genseren er nydelig på gåtur og fjelltur, jeg hadde den med på  tur til Hovden og den var perfekt på tur ute i fjellheimen. Skoene dere ser på bildene var også med til fjells, og de var helt optimale i det ulente og utfordrende terrenget. Sålen er svært solid og gir et utrolig godt feste til underlaget. De sitter godt på foten og er utorlig lette. En tidligere kollega har brukt dem på joggetur, og skryter veldig av dem. Jeg gleder meg til å teste dem ut på joggetur selv. 


Favoritten min er nok den knall rosa bobblejakken. Den veier virkelig ingenting, og jeg kan nesten ikke kjenne at jeg har den på. Det er helt komisk. Den kommer med en bitte liten pose som hele jakken kan puttes nedi, og tas med på tur. Da er den på størrelse med en håndball. Denne jakken har jeg brukt på fjellet, til og fra trening, på powerwalk og til hverdags. Fargen er enda finere i virkeligheten. Denne jakken finnes faktisk ikke i Norge – men fortvil ikke, jeg har sporet den opp og den finnes HER. 

Jeg føler meg heldig som får lov å sammarbeide med et så kvalitetsbevisst og seriøst merke som sveitsiske Mammut. Dette er kun et lite utvalg av alle de fine klærne mammut fører. Ta en titt HER for hele utvalget. Mammut er kanskje for mange mest kjent for friluftutstyr, og mange forbinder dem kun med tur og friluft. Det er derfor litt gøy for meg å kunne tipse dere om at de har treningsklær og super feminine jakker / utebekledning også. Drøm deg bort på nettsidene, og i nettbutikken Fjellsport.

Hva synes dere ?

 

Smiiiiil Maren


14 kommentarer
    1. Den blå jakka var super fresh! Heldige deg:) Ville bare si at du er et lyspunkt i hverdagen som nå er preget av bachelorskriving… Jeg er ferdig utdannet sykepleier i desember, og jeg synes det ble ekstra spennende å følge med på bloggen din når du starter på bachelor i sykepleie:) Du kan bare glede deg til 2. og 3.året, det er da det virkelig blir spennede! Ikke få skrekken i sykehjemspraksis, og stå på videre. Jeg heier på deg, du virker som et supert sykepleieremne! Jeg lurer også litt på om hva du synes om studiet, og om du har forandret mening/syn på sykepleiere? Masse varme klemmer:)

    2. Ingrid: For en herlig kommentar 😀 Jeg synes studiet er bra – absolutt. Alt er ikke helt relevant ift det jeg vil bruke det til kjenner jeg, men det blir nok bra likevel. Mitt syn på sykepleiere er at de er små engler og verdens nydeligste mennesker. Jeg har personlige grunner til å mene dette, da et nær familiemedlem har vært svært syk i lang tid og vi ble behandlet på en helt vidundelig måte av sykepleierene på rikshospitalet, så sykepleiere har og vil alltid ha en helt spesiell stjerne hos meg. takk for at du følger med, og tusen takk for en fin kommentar. Lykke til med skrivingen 🙂 M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg