Åpningsfest for Høyer

I går hadde vi førfest og åpning av fantastiske Høyer Slottet i Kr.sand. Jeg er så takknemlig for denne jobben, og jeg har virkelig gledet meg til vi endelig kunne åpne. I går var det altså føråpning, og VIP-kveld for spesielt inviterte gjester. Rundt 400 mennesker var innom, og var med på å skape en fantastisk stemning i den nye flotte butikken. Rødløper, høy champangefaktor, DJ, fingermat, godsaker, masse flotte gjester og sist men ikke minst en fantastisk lekker butikk. 

Det var mange av dere blogglesere som kom i går, og det var så utrolig hyggelig å få hilst på dere. Jeg blir så glad når dere kommer bort å sier hei, det er så utrolig koselig. I dag kl 09.00 er åpner butikken offesielt og alle er hjertelig velkommen. Jeg skal selv på jobb nå om et par timer, og blir helt til i kveld. Jeg gleder meg til første ordentlige arbeidsdag. Ønskelisten min er milelang, og jeg begynner å forstå at jeg kommer ikke til å tjene en eneste krone på denne jobben her *ler* 



På topp står det en ny deilig vinterjakke, Michael Kors / Mark Jacobs veske, Tiger of sweeden jeans og en myk og varm Designers remix ullcardigan. Jeg fikk også kjøpt meg et par godbiter i går, så som dere skjønner – jeg kommer til å bli ruinert av denne jobben her. Hehe. 

 

Smiiiiiil Maren


11 kommentarer
    1. Gratulerer med jobb på Høyer! Hehe, jeg er egentlig glad jeg ikke har jobb i butikk lenger, og i alle fall ikke en slik flott butikk for da hadde jeg nok ikke fått utbetalt noe lønn nei;) Ha en fin dag!

    2. Høres kjempekoselig ut!:) gratulerer med ny jobb! Skjønner godt at du blir frista av alle “godsakene”, kven ville ikkje blitt det?:D du lever bare en gang, have fun, love life and be a little crazy!

    3. Åå, gratulerer så masse med ny jobb! 😀 må jo være drømmejobben! *sykt missunnelig, hehehe*
      Hvor i kristiansand ligger den? 😀 skal definitivt besøke den! hehehe 😀
      Ha en strålede dag videre fine du!

    4. Tuuusen takk for god hjelp på høyer i dag!
      Gleder meg til å ta på meg ny kjole og kåpe! 🙂
      Du var virkelig like skjønn i virkeligheten som du fremstår på bloggen!

    5. Helle: Du og venninnen din var bare så herlige! Takk for at dere kom innom og tusen takk for at du fortalte at du leste bloggen, jeg blir virkelig SÅ glad 😀 Du var nydelig i både kjolen og kåpen! Håper jeg ser deg innom butikken flere ganger 😀 M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg