Ny jobb, Oslohelg, NM og Casall

Denne syvsoveren har slått av alt av vekkerklokker og våknet ikke før nå. Det er veldig ulikt meg å sove så lenge, men det er tydelig at kroppen trengte det. I dag har jeg så mye gøy å dele med dere at jeg vet sannelig ikke hvor jeg skal starte. La oss oppsummere

  • Ny jobb
  • Oslohelg
  • NM i fitness
  • Casall 

 

Jeg har fortalt dere at jeg har fått meg en ny jobb – dette er kun en ekstra jobb ved siden av studier. Det er nemlig slik at HØYER endelig kommer til sørlandet, og når jeg oppdaget det så måtte jeg legge inn en søknad. Jeg ble kallt inn på intervju og jeg fikk utrolig nok jobben ut av enormt mange søkere! Stor stas 🙂 Høyer er min favoritt butikk og jeg kan ikke tenke meg en butikk som har flere lekre merker samlet i en og samme butikk. Vi snakker Malene Birger, Day, Parajumpers, Marc jacobs, Michael Cors, Designers Remix, Samsøe samsøe, 2nd day, Alexander Wang, Sand og Tiger of Sweeden – kun for å nevne noen!! Jeg hadde første dag i den nye butikken i går og jeg kan bare fortelle dere at dette blir helt hinsides gøy! Butikken åpner 10 oktober og dere har så latterlig mye deilige nyheter i vente kjære sørledninger – GLED DERE! *lykkehyl*  

Sjekk ut facebooksiden HER – lik siden for hyppige oppdateringer med bilder av de rålekre nyhetene vi får inn i butikken. 

 

I dag drar jeg til Oslo og der skal jeg være hele helgen. Jeg gleder meg noe helt vanvittig. Det er nemlig Norgesmesterskap i Fitness denne helgen og jeg kan nesten ikke vente til å se alle de flotte atletene på scenen. Jeg har mange kjente på scenen og enda flere som skal jobbe backstage – det skal bli magisk så se alle mine fine igjen. Jeg skal bo hos søte Pernille og jeg ser så frem til en hel helg med søteste jenta mi. Bilder og oppdateringer fra NM kommer selvfølgelig her på bloggen.

Jeg skal også i møte med Casall og jeg håper å få vist dere noen friske høstnyheter på treningsfronten. Casall har så mye lekkert og jeg vet ikke om noe annet merke som har så delikat, feminint og unikt treningstøy som dem. Kamera er selvfølgelig med på møte og alle godsaker skal deles med dere.  

Som dere forstår er det mange kontraster i livet mitt for tiden. Fra lukseriøse klesmeker på Høyer, til brunkrem og muskler på NM, til freshe treningsklær og tilbake på skolebenken med sykepleiebøkene. Jadda – sånn er livet mitt for tiden. Hektisk og spennende med store kontraster. Jeg liker det!! Jeg er både girly og moteinterresert, samtidig som jeg er en skikkelig gymrotte som trives utorlig godt i treningsklær. Jeg gleder meg til denne helgen , og ikke minst denne høsten som dere ser vil inneholde mye forskjellig. Jeg ser frem til å ta dere med på alt sammen. 

Nyt denne tordagen og for dere som tar langhelg som meg – GOD HELG <3

 

Smiiiil Maren


22 kommentarer

Siste innlegg