Monday morning

Mandagmorgen etter en helg fyllt til randen av utskjeielser er sannelig ikke så morsomt. Jeg våknet opp, og det første jeg tenkte på var at jeg hadde lyst på sjokolade. *ler*  Det er utrolig deilig å kose seg i helgen men baksiden ved det er at man får så enormt cravings dagen etter. Kroppen vil ha mer søtt, og jeg prøver nå å lure kroppen til å tro at et eple og en pepsi max er like godt som fullverdig sukker. Det funker sånn helt middels. Hehe. Noen som kjenner seg igjen?

I dag hadde jeg litt ekstra tid på morgenen og rakk derfor en treningsøkt før forelesning. Dagens økt ble en ren kondisjonsøkt. Rask gange i motbakke, 45 minutter, hastighet 6,2 km/t og 7% stigning. Enkelt, tungt og deilig. Kamera ble desverre glemt hjemme i dag, og dermed måtte mobilen dokumentere. Bloggregel nr 1 – aldri ta bilde i speil. Jeg liker å ikke alltid følge regelene, og tenker at et bilde i speil er bedre enn ingen bilde. Det er så deilig de dagene jeg rekker en økt tidlig på dagen, og dermed kan bruke ettermiddagen og kvelden til sosiale ting. Det har det nemlig blitt alt for lite av i det siste. I kveld kommer to skjønne jenter til meg på jentekveld, og jeg skal diske opp med masse godsaker. Det er så koselig med slike hyggekvelder på en vanlig ukedag istede for kun i helgen. 

Jeg vil minne dere på at rabattkoden hos BLI VAKKER varer til midnatt i dag. Siste sjanse i dag for å få 15% rabatt på dine favritter. Se mine favoritter HER. Som jeg sa, så ligger bli vakker under butikkpris på sine produkter, og med 15% i tilegg kan du få dine daglige velværeprodukter til en super pris.

 

Smiiiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. hehe, kjenne mæ veldig igjen med det at søtsuge heng igjen etter helgas utskeielsa .. e alt for glad i sukker..klare fint å holde det til helgen, men syns det blir litt for mye av det gode da. Så vurdere å sette mæ sjøl på sukker avvenning , kutte ut sukker helt ei stund :p

    2. Akkurat samme følelse med søtsug her også i dag. Vurderte flere ganger å gå å kjøpe meg noe Sjokolade/bolle når jeg gikk forbi butikken. Klarte heldigvis å motstå! Er vell bare den første dagen etter helg som er værst, får vi håpe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg