Rainy morning

God morgen hjerter

Helg, fri, regn, joggebukse, kaffe, lørdagsfrokost, aviser, serier, tente lys og lave skuldre. Akkurat hva jeg trenger etter en lang uke. Jeg jobber med en fin liten sak til dere som legges ut i morgen, jeg tror og håper det blir veldig bra. Nyt lørdagen, senk skuldrene og gjør noe i dag som gjør deg glad. For min del blir det en lang rolig morgen, med kaffe og mac´en i senga, ullsokker og kos. Etterfulgt av en treningsøkt og cafekos med fine jenter. 

Nyt lørdagen, mer fra denne frøkna senere.

 

Smiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Høres herlig ut 🙂 Jeg tilbringer lørdagsmorgenen med biologiboka, – ikke fult så koselig! :p men skal kose meg senere i dag da 🙂
      Ha en fin lørdag videre! 🙂

    2. Jeg sov til jeg våknet av meg selv , spiste et lite måltid og vips var jeg på plass på spicheren ! Nå venter en god lunch og innekos før vinen åpnes i kveld^^ lenge leve helg ^^
      God helg fine flotte du <3

    3. Ha en flotters lørdag, Maren. Kos deg masse!
      Jeg håper på å få kommet meg av gårde og tatt en styrkeøkt på bena i dag, motivasjonen er bare ikke heeeeelt der enda. Heldigvis stenger de ikke før kl 20 i kveld, så jeg har masse av tid igjen 😉 Men noen ganger føles bare sofaen så utrolig myk og god ut – hehe

    4. Hei Maren! Har du noe tips i forhold til trening og feber, sykdom.. Har fått influensa, og i går hadde jeg ikke feber, dermed valgte jeg å trene. I dag har feberen kommet og jeg er helt slapp, så jeg skal trene. Vil sykdom ha mye å si på formen, og har du noe generelle tips? Høstklem!:)

    5. Madeleine: Jeg tenkr at du bør lytte til kroppen din og bruke sunn fornuft. Dersom du er slapp og har feber synes ikke jeg du bør trene. Jeg trener aldri dersom jeg føler meg sjuk. Du må kjenne på egen kropp og hvordan du føler deg, men dersom du har feber så har du en infeksjon i kroppen og da bør du ikke trene. Ved økt puls vil infeksjonen spre seg og du kan risikere å bli verre eller det vil ta lenger tid å bli helt frisk. Mitt råd er: Ta det med ro, plei kroppen, ta vare på deg selv og vips er du frisk igjen 🙂 Masse væske, sunn næringsrik mat og masse søvn! God bedring til deg:)

    6. Sunnerematvrak: haha, kjenner meg så godt igjen. God trening hvis det blir til det, og goood lørdag på sofaen hvis du velger å bli der 🙂 begge deler er helt fint – helgen skal nytes og fylles med akkurat det du selv ønsker 🙂

    7. Ja det må vi få til Maren 🙂 mandag skal jeg løpe intervaller med team spicheren løp, og kan ikke tirsdag men resten av uka kan jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg