Hverdagsluksus hos NIMUE

Sommeren er på hell , og hverdagen har kommet for de fleste av oss. Jeg valgte å ta en myk overgang fra ferie til hverdag, og har i dag kost meg på NIMUE HUD i flere timer. Jeg har fyllt på vippene mine, som hadde blitt både pjuskete og litt redusert etter en uke med enormt mye bading og sol. Nå har jeg fullt sett igjen, og det føles fantastisk. Jeg sovnet i stolen som alltid, mens flike Hanne dullet og dillet med vippene. Kan dere tenke dere noe så godt som å sove i en myk hudpleiestol, med rolig musikk i bakgrunnen og flinke små hender som gjør deg vakker mens du bare hviler? Hanne på Nimue er etter min mening den flinkeste i byen på vippeextentions. Vippene er perfekt plassert, og ser helt naturlige ut. jeg har ikke hatt noen betennelser eller problemer med vippene. Dette tenker dere kanskje at er en selvfølge, men da kan jeg fortelle dere at det er det virkleig ikke. Skrekkhistoriene er mange, og det er utrolig viktig at du finner en dyktig person med erfaring dersom du velger å sette på vipper. Det finnes sikkert mange flinke, men jeg kan hvertfall gå 100% god for Hanne på Nimue.

Jeg har også tatt av shellac, og lagt på ny farge. Jeg har tidligere hatt en rosa med et hint av skimmer/glitter, nå har jeg helt nøytral beige / gammel rosa farge. Den er delikat og lekker, og gjør ikke for mye ut av seg. Likevel har jeg allerede fått flere positive kommentarer på dem i dag, så det er tydelig at de er synlige nok. det er virkelig helt utrolig hva shellac gjør. jeg har aldri hatt pene lange negler – aldri! Nå som shellacen har ligget på har de fått være i fred og vokst noe helt vilt. Nå har jeg lange fine negler, som er 100% mine egne. 

Jeg har nå testet Nimue sin hudpleieserie i 8 dager, planen er å teste i 14 dager før jeg gir dere full rapport. Likevel kan jeg ikke dy meg, jeg må bare få lov å fortellere dere at disse produktene er himmelske. Huden min gløder, og den føles så myk og frisk. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om disse produktene når jeg har fullført mine to testuker. Dersom du ønsker deg nydelige vipper, lekre negler, hjelp til riktig pleie til huden din eller noe annet så anbefaler jeg deg å ta kontakt med jentene på Nimue, du vil garantert blir behandlet som en prinsesse <3

Har noen av dere testet hudpleieprodukter fra Nimue ?

 

Smiiiil Maren


sponset behandling

3 kommentarer
    1. Åh, så vanvittig herlig og fantastisk. Heldige du! Det er så ubeskrivelig deilig å bli dallet, dillet og behandlet med – ah ♥ Kunne vi få sett et bilde av hvordan neglene dine sier ut Maren ? (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg