Siste dag i paradis

Vi tar nå fatt på vår siste hele dag her i Kroatia. I morgen er det hjem til Norge og tilbake til hverdagen. Jeg vil utnytte denne dagen fullt ut og er derfor tidlig oppe. Nå har jeg nettop hatt en liten svettefest på tredemøllen og er straks klar for stor hotellfrokost og en siste deilig dag i sola.

Dagen i går var igrunn bare sol. Vi la oss tidlig ut på solsengene og forsvant i hver vår bok. Kun avbrutt av bading, kalde forfriskninger og en deilig lunsj lå vi ute helt til klokken hadde passert 18. Det er ny solerekord for min del. Med over 40 grader er det nesten for hett på solsengen og jeg fant derfor den perfekte løsning. Lese på bassengkanten med bena i vann. Magisk:)

Som dere sikkert forstår ut av bildene så har vi det ikle akkurat vondt og dagene her har vært helt ubeskrivelige. Nå skal den siste dagen nytes og i morgen kveld er jeg tilbake i Norge.

Ha en strålende fredag, nyt helgen og kos dere.

Smiiiiil Maren

2 kommentarer
    1. Herrrligt! Utnytt siste dag til det fulle…også må jeg jo si at jeg gleder meg til å følge me deg i “uniformen” igjen, og med alle de nye og spennendes planene dine fremover!:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg