Rekefest med fine jenter

Tusen takk til verdens beste jenter, for en fantastisk lørdagskveld. Vi startet dagen med rekefest ute på verandaen, og koste oss virkelig. Nydelige reker, flere typer fersk loff, avokado, sitron, majones, salat, vannmelon og jordbær ble servert. Vi koste oss ute i sola, og fikk tatt igjen alt det tapte. Det er så deilig med sommer, alle vender tilbake til sørlandet og vi får endelig catchet skikkelig opp igjen. Jeg setter så stor pris på hver og en av disse jentene <3 Her kommer noen snapshots fra i går:

Blonde skjørt – Top Shop  //  Topp – Second female  //  Klokke – Michael Kors






I dag er det søndag, og det betyr at jeg ikke skal på jobb, og har en helg dag hvor jeg bare kan kose meg. Fantastisk! Dagen er planløs, kan dere tenke dere noe bedre? Solen gjemmer seg bak skyene, så det er desverre ikke noe solevær. Antrekket for øyeblikket er en diger joggebukse, og en oversized singlett, håret i en tutt på hode og null sminke. Slik tenker jeg å tusle rundt i hele dag. Så deilig! Nyt søndagen dere.

 

Smiiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Maren! Jeg trenger gode ord nå. Vet det er faktisk rart at jeg støtter meg til en person jeg ikke kjenner, men det føles ut som jeg kjenner deg på en veldig rar måte, haha..
      Men jeg har lidd av spiseforstyrrelser ekstremt lenge nå og var veldig tynn. Helt nede på 42 kg og jeg er 16 år. Jeg så rett og slett ikke ut og det var den verste delen av livet mitt. Alt er ganske mye bedre nå, jeg veier 50 kg. Når jeg tar på hoftene mine kjenner jeg litt sideflesk, eller ikke flesk akkurat, det er bare litt. Men når jeg kjenner det kommer de ekle tankene tilbake om “nå blir du fet” og jeg begynner å styre unna sundt fett og karbohydrater i kosten. Føler nå at jeg bare kan spise karbohydrater før trening. MEN, jeg har fortsatt en liten god stemme inn i hodet mitt som sier “du trenger fett for øyne dine, håre ditt, huden din og du trenger karbohydratene for energien så du kan yte på trening, smile og klare å vere med venner og familie”. Dette er eneste grunnen til at jeg virkelig PRESSER i meg mat. Men etter jeg har spist føler jeg bare meg tjukk og mett.. Men jeg har fortsatt lyst på mat, jeg liker smaken når jeg spiser. Det er bare jeg føler meg så sykt fet pga de lille jeg har på hoftene:(.. hva feiler det meg? For bare en uke siden ville jeg har formene mine tilbake og nå som jeg har begynt å få dem, kommer den ekle stemmen tilbake..
      Jeg vill helst ikke si dette til mamma eller legen min. For de stoler så mye på meg nå. Jeg har mye mer frihet, får vere ute lenge uten å komme hjem til et nytt måltid (or å bygge opp kroppen min igjen). De stoler på at jeg spiser ute med venner og når jeg er hjemme alene (for de gjør jeg nemlig, ganske mye også). Jeg har nå begynt å spise normalt igjen og holder på å bygge muskler. Men viss jeg vil ha muskler må jo jeg ha mat!! Før klarte jeg ikke en pullup, nå klarer jeg 4! Jeg har økt flere kg i både markløft, squat, skulderpress osvosv..
      Nå skreiv jeg ganske mye, men du virker som en hærlig jente som kanskje har de rette ordene å si til meg akkurat nå. Det er såklart ikke sikkert du har det, haha! Men jeg liker bloggen din! Du er en av de grunnene til at jeg har kommer meg så langt. Fordi du skriver så mye om “jenter, spis opp maten deres” og så videre! Tusen takk <3

    2. Skulle ønske jeg likte reker! Det ser jo bare helt utrolig godt ut! Jeg er nok nødt for å prøve det en gang til før jeg sier at jeg IKKE liker det.
      Ser utrolig koselig ut!

    3. Hei:) jeg har laget meg en blogg nå som jeg bruker som en terapi måte og som en dagbok, fordi jeg sliter med depresjon og spiseforstyrrelse. Sikkert dumt spørsmål, men bare lurte på om du ville nevne meg på bloggen din, eller linke meg. Bare tenkte å spørre, sikkert dumt.
      Men utrolig bra blogg, motiverer meg veldig til å stå på med både mat og trening 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg