Pakke i posten

Gårsdagens pakke inneholdt denne freshe sportsbhen fra Better Bodies. Jeg har bestillt den hos Proteinfabrikken, og du finner den HER. Jeg elsker fargen og den har en helt magisk passform.  Kul ikke sant?


Topp / Better Bodies

Pakken inneholdt også påfyll av Crystal. Jeg må alltid ha crystal i hus, og sørger alltid for å bestille opp før det blir tomt. Den smaker friskt og godt, og gir meg et herlig energiboost i hverdagen. Jeg bruker den før trening, og ellers når jeg føler jeg trenger å våkne opp litt, gjerne på lange arbeidsdager. Jeg liker så godt at designet er rosa, en skikkelig girly super-drikk. hehe

Nå er jeg akkurat ferdig med arbeidsdagen, og skal slappe av et par timer i sola før det blir rekefest med jentene. 

Hva er deres planer for helgen ?

 

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. mittlillemagasin: Jeg er da ikke på diett, så det tenker jeg ikke noe på:) Den er uansett sukkerfri så tror ikke det skal være noe problem for dem som er på diett:)

    2. Ååå trodde du gikk på diett nå jeg og skulle kanskje konkurrere nå til høsten! :p
      Nei sant, den er jo fri for sukker så håper jeg kan drikke den når min diett tid kommer 😉

    3. mittlillemagasin: Hehe, da tror jeg du må lese bloggen litt nøyere. Her er det både grillings, is, godteriskåler, vin og kos hele sommeren lang :):) Jeg driver ikke med fitness, og du kommer nok aldri til å se meg på en fitnessscene heller. Så spennende, lykke til 😀

    4. Hvordan er smaken på Crystal? Kan den minne om Redbull?
      Vurderer å kjøpe den, men jeg klarer ikke smaken av Redbull 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg