Nyter hver solstråle

Denne dagen tilbringes utendørs da det er meldt regnvær i morgen. Det er jo helt krise – jeg som har blitt så godt vant med dette sole-seg-hele-dagen opplegget. Det betyr jo at denne solskinnsdagen må utnyttes til det fulle. Jeg har vært på butikken og hamstret godsaker. Skyr, cottagecheese, pærer, blåbær, vannmelon, iskaffe og masse nye magasiner – alt jeg trenger for en super dag i solen. Jeg er altså bare raskt innom for å hilse på og ønske dere en finfin dag. Nå roper solsengen på meg. 




Mer fra denne kanten i kveld. Nyt dagen!

 

Smiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Dette kan høyres ut som et veldig teitt spm, men kan man legge på seg av iskaffe? Har hørt at det er ganske masse sukker i det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg