Hjem, kjære hjem

Da var biletten booket og jeg reiser hjem til sørlandet – I MORGEN!! *lykkehyl*.  Jeg er så klar for sørlandet nå.

Dagen i dag går med til siste pakking, vasking av leiligheten og avskjed med gode venner. Jeg skal ikke være borte mer enn en måneds tid før det blir Oslobesøk igjen, men godsommer-klemmer må man ha likevel. Jeg ser virkelig frem til fine dager hjemme i go´byen. Treningsfasilitetene der er helt optimale og jeg håper å kunne gi dere masse treningsinspirasjon gjennom sommeren. Det vil også bli en litt annen gnist over kostholdsinnleggene da jeg har tilgang på et digert kjøkken og en helt annen kvalitet på råvarene. Jeg smiler bare ved tanken på de fremtidige kostholdsinnleggene fra mammas lekre lyse kjøkken. 

Nå skal jeg nyte en stor kopp kaffe, og skrive ferdig pakkelisten. Når man skal være borte så lenge er det et must med lister for at man skal huske på alt. Håper alt er bra med dere hjerter, så får dere bære over med litt laber blogging fra denne frøkna frem til i morgen kveld. Da er jeg på plass hjemme, og har masser av til til bloggen igjen. 

 

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Så deilig! Alltid godt å komme hjem en tur til der man har “røttene” sine 🙂 Lykke til med pakkingen, og nyt følelsen av å glede seg til hjemreise 😀

    2. Ikke liiite misunnelig på sørlandsidyll, familiekos og stort kjøkken! ELSKER forresten at du er et liste-menneske! Kos deg en hel masse, og blogg all motivasjon til oss!:-)

    3. projecthealthy: Ååå, jeg tror og håper at du kommer til å elske byen:) Noen små kjappe tips: Fiskebrygga (alle resturantene der), bystranda, odderøya, Food asylium (sushi sted), Hamburger i Ravnedalen, og picknik i nupenparken. Nyt byen og sommeren 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg