Drømmedag

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet, soooooool bare SOL!! For et vær – endelig er sommeren i anmarsj og det føles bare helt fantastisk. Denne dagen har vært så herlig at jeg nesten ikke finner ord. jeg startet dagen med en gåtur langs akerelva, med herlig musikk på ørene og slike omgivelser ble det en idyllisk og fin tur.

Jeg har innviet min fine balkong i dag. Både frokost og lunsj ble spist der ute i dag. Frokost ble som vanlig cottage cheese, skyr, vanilje yogurt, eple, bær og nøtter. Lunsjen ble en pakke skinke, en pakke røket laks, en avkoado, tomater, salat og agurk + en proteinsjokolade til dessert. Mmmm 🙂








Jeg håper flere har kost seg i det fine været i dag, la oss håpet dett været har kommet for å bli. Dette er nemlig en livsstil jeg lett kan bli vant til. Hehe. Nå er det lørdagskos med masse godis, litt godt i glasset og selvfølgelig Eurovision Song Contest på tv. Heia Margareth!!!! 

 

Smiiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Plingrii: Jeg spiser en god del karbohydrater, men da i form av rugbrød, speltlomper, søtpotet, og frukt. Jeg legger også ofte det mest karbohydratrike måltidet inn etter trening. Jeg lever ikke etter noe slag kosthold nei, spiser det jeg liker og som jeg kjenner at kroppen min trives med i form av energi og overskudd 🙂

    2. Herlig vær i dag! Ble inspirert av lunsjen din på instagram i stad. Du ser fantastisk ut, og veldig fin sportsbh 🙂

    3. Du ser så utrolig bra ut maren. Hver gang jeg leser bloggen din smitter det fantastiske smilet ditt over på meg. Men lurer på en ting, jeg trener 6-7 ganger i uka, ofte flere ganger om dagen pga jeg går idrettslinja og jobber som instruktør 3-5 ganger i uka pluss at jeg trener ren styrke og crossfit hver dag ved siden av å jeg sykler til å fra skolen som er litt over 1 mil hver vei og har hund som jeg går lange turer med. Altså jeg er veldig veldig altiv, å spiser bra passe på å få i meg masse proteiner, riktig ksrbohusrater, fett ja du vet.. men jeg går kunn opp i vekt, det er fryktelig irriterende å jeg tenker mange ganger at hvorfor gidder jeg, målene mine blir aldri nåd jeg føler meg bare sjukkere en noen gang. Har du noen tips om hvorfor jeg kunn øker i vekt? Vet det at muskler veier mer en fett, å jeg har en god del muskler. Men jeg har gått opp en god del på kort tid å det er IKkE bare muskler!! Men du er en stor inspirasjon for meg!!

    4. elise: Tusen takk for fine ord! Det er vanskelig for meg å si for mye her uten å vite alle faktorene! men det første som som slår meg er for lite restitusjon og for mye stress på kroppen din. 6-7 økter pr uke + crossfit hver dag + sykler over 2 mil om dagen + at du går idrett. Dette er MYE aktivitet, og det er enormt viktig at kroppen din får roet seg ned, hentet seg inn og ladet opp. Trening bryter kroppen ned vet du, og bygges den opp igjen ved restitusjon (hvile, søvn, mat, væske) Aktivitet er vel og bra, men i så store mengder så skaper det også et stress på kroppen din, som igjen øker kortisolnivåene (stresshormon i kroppen) og kroppen kan reagere med å samle væske ( = vektøkning) og du vil kunne kjenne at du blir sliten og trøtt. Det er vanskelig å svare på dette her uten å ha møtt deg og sett på alle faktorene som påvirker. Jeg vil nok anbefale deg å ta kontakt med en personlig trener der du bor slik at dere sammen kan se på treningen og kosten din, og tilpasse det slik at du får de resultatene du ønsker. Mitt best tips er hvertfall å huske på at kroppen også trener hvile for å fungere optimalt. det handler ikke om jo mer trening jo bedre. Kvalitet over kvantitet. Lykke til 🙂
      Maren 🙂

    5. Wow så utrolig bra du ser ut!! Jeg kunne dødd for den magen!! 🙂 Uansett hva jeg gjør så er det bare en ekkel deig som er i veien for alt. Du er fantastisk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg