Styrkeøkt i nye treningsklær

Endelig fikk jeg lurt inn en liten styrkeøkt. Det var tungt, vondt og fantastisk godt – alt på en gang! I dag stod rygg på planen, og jeg kjørte en liten discoøkt. Det vil si at jeg fant på øvelser underveis i økten og varierte både på  antall repetisjoner, og sett. Øvelsene jeg kjørte i dag var:

  • Nedtrekk bredt grep
  • Nedtrekk smalt grep
  • Stående roing
  • Assistert pullups (strikk)
  • Facepull
  • Lats drag

 

Jeg avsluttet med litt biceps curl, men der var det jammen stopp etter kun to sett a’ 8 reps. Biceps får kjørt seg i både nedtrekk med smalt grep og nøytrale pullsups, så der var det ikke mer igjen gitt. Jeg sier meg relativt fornøyd med økten. Litt laber energi, men grei gjennomføring og god kontakt i muskulaturen på enkelte øvelser. 

Jeg testet ut et av antrekkene fra Nike Town i London. Både tights og toppen er ny. Det kommer ikke så godt frem på bildet, men toppen er i et litt spesielt, nesten gjennomsiktig stoff og buksen har flere kule detaljer.  Hva synes dere?

Nå er det fredagskos med taco og gullrekka her i huset! Nyt fredagen fine dere.

 

Smiiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Kjempefint treningstøy! 😀
      Jeg skal reise til London snart, og har lyst til å dra innom Nike Town, men lurer bare på hvordan prisene er der ? Er det billigere eller ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg