Snapshots fra London

God morgen hjerter

Jeg er tilbake i sofakroken, med God morgen Norge på tv, og kaffekoppen  i hånden. Resten av familien har dratt på jobb, og jeg sitter her å mimrer over Londonturen vår og smiler ved tanken på alle de fine opplevelsene, alle de morsomme hendelsene og alt det fantastiske London har å by på. Det ble en lang dag i går, med et par timer shopping før vi startet hjemreisen. Vi kom hjem rundt midnatt i går, og da var jeg så sliten at oppdatering av blogg måtte vente til i dag. 

London kort oppsummert var utrolig gøy, men også litt hektisk. Det er en hektisk by, med høyt tempo. Jeg har shoppet masse gøy, sett masse spennende, spist mye god mat og hatt en herlig opplevelse sammen med de menneskene jeg er aller mest glad i – familien min. Her kommer noen små snapshots fra turen:














Jeg kjenner at jeg må tilbake til London veldig snart, det var liksom så mye jeg ikke rakk. Jeg blir Kristiansand over helgen, før jeg flyr hjem igjen til Oslo. Bilder av alle innkjøp får dere når jeg er på plass helt hjemme i Oslo og får pakket ordentlig ut. 

I dag er formen litt rar. Fire dager med uvant mat, og ingen trening gjør noe med kroppen min. Det er godt å ta seg helt fri, og jeg tror det er sunt – men man føles jeg litt dvassen og slapp. Jeg trives med hverdagsrutinene mine, med sunn, ren mat og en aktiv livsstil. Det er godt med ferie og fri, men sannelig synes jeg ikke det er enda bedre med min vanlige livsstil *smile*

Nyt fredagen, mer fra denne kanten litt senere!

 

Smiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Ååå, så gøy! Høres helt supert ut <3 Kjekt med nytt innlegg på bloggen (har jo selvfølgelig forståelse for at det blir mindre på ferie) 😉 er fast leser, og må liksom lese hver dag. Ellers er det noe som mangler :p Du er en utrolig stor inspirasjonskilde for meg! Har vært skadet nå en stund, og har vært en utfordring for meg å måtte roe ned aktivitetsnivået, samt å komme i gang igjen også. Men heldigvis har jeg fått mye glede og energi av å lese bloggen din!! 🙂 så håper du fortsetter med blogging i laaaang tid fremover. Ha en fantastisk helg og kos deg med familien 😀

    2. Victoria Secret var en slager ser jeg? hehe
      Har ikke vært i London enda, så dit må jeg komme meg snart, hvertfall nå som VS er der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg