Sunn kosekveld og sushi-lykke

I går hadde jeg en helt fantastisk kveld hos min beste venninne Camilla. Hun er er prakt eksempel på hvordan man kan invitere gjester og likevel servere sunne ting på en fristende og delikat måte. Jeg ble helt overveldet av det fine, fristende og inbydende bordet som ventet meg når jeg kom i går.

I skålene var det:

  • Mango
  • Melon
  • Epler
  • Blåbær
  • Jordbær
  • Valnøtter, peanøtter og tranebær
  • Vanilje yogurt

 

Jeg fikk også en nydelig bursdagsgave. Posen inneholdt en nydelig genser, min favoritt te fra Pukka og et deilig duftlys fra Voluspa. Camilla kjenner meg godt og vet så godt hva jeg liker. Tusen takk skatt!

I kveld er det sushikos for alle penga, og snacksen blir ikke like sunn som i går for å si det sånn! Jeg må alltid ha sushi når jeg er hjemme i Kristiansand, her er nemlig sushien bedre enn noe annet sted. Jeg er en ekstrem sushielsker, og har testet utallige steder rundt om i Oslo, men jeg finner ingen som slår HTsushi her i Kristiansand. Mmmmm. Planen var en liten styrkeøkt i ettermiddag, men den planen forsvant til fordel for bytur og kos med en venninne. Jeg kommer sterkere tilbake på  treningsfronten i morgen!

Ha en deilig lørdagskveld hjerter, og tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på min lille opptreden på NRK. Dere er fine!

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Åååå så koselig:) Er virkelig livet å vere med gode venner / familie!:)
      Har berre eit lite spørsmål ang. Londonturen! Skal dit sjølv om berre 12(!) dager, og har virkelig lyst å ta med noke nytt og fresh treningstøy heim.. Aner ikkje kor eg skal leite, har hørt NikeTown har bra utval, men er heilt lost på området.. så om du kunne dele en slags “guide” på det når du kjem heim, ville det vore supert!:)
      elles, kjempenydelig blogg, er innom mange gangar for dagen berre for å sjå om du har oppdatert. dessutan fyke eg alltid på trening etter å berre ha sett litt på headeren din.. motivasjon!

    2. Så koselig! Frister helt utrolig med frukt og nøtter framfor godteri når det er lagt klart som på bildet.
      Men duuu, hvilke sushiplasser anbefaler du i Oslo? 🙂

    3. Jeg vet om et sted som banker HT sushi ned i pytten, og det er Hai Sushi rett med Helsfyr t-bane i Oslo 😉 Men HT sushi er min favoritt i Kristiansand.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg