Vakre omgivelser og ny Mac!

Du vet du er på sørlandet når utsikten på joggeturen er hav og skjærgård så langt øyet kan se. Det er magisk å jogge rundt i slike omgivelser, jeg senker skuldrene og lar tankene fly. Det er på slike turer jeg virkelig får tenkt gjennom saker og ting som vanligvis kverner i hode og lager unødvendig stress. I dag når jeg stod på toppen av bakken, og så utover den vakre skjærgården tok jeg meg selv i å glise stort, helt alene og helt uten grunn. 





Det er med andre ord godt å være hjemme. En annen grunn til at jeg koser meg litt ekstra er min nye lille godsak – en splitter ny Macbook Pro. Dette er mitt aller første innlegg fra den nye Mac´en. Stor stas! Det er mye jeg enda ikke forstår, og jeg har masse å lære, men det er utrolig gøy. Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å bli bedre kjent med min nye favoritt. Dette gjør bloggingen min mye enklere og ikke minst mer effektiv, så det er bare å forberede seg på enda hyppigere oppdateringer fra denne kanten fremover. 

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Glad du er fornøyd! Er innom bloggen din daglig, så håper du fortsetter å blogge, gjerne fler ganger daglig! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg