Bursdag-snapshots

Tusen takk for alle gratulasjoner både her, på instagram og på mail. Dere er nydelige! Dagen var helt fantastisk, og jeg er så takknemlig for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg knipset litt bilder gjennom dagen og her får dere noen små snapshots fra dagen min:







Blomster, muffins, gaver og nydelige ord kom på løpende bånd, og jeg er så uendleig takknemlig. Det ble også tid til en liten treningsøkt på Optimal Trening med noen av de fineste menneksene jeg vet om. Mye god mat og drikke ble det også i hyggelig samvær med gode venner. Alt i alt en herlig dag!

Nå skal jeg komme meg opp av sofaen og avgårde til Oslo GP, jeg gleder meg stort og håper jeg ser noen av dere der!!

 

Smiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Hei, det er en veldig fin blogg du har! : ) Fin header du har på bloggen å! Følger blogg din! : ) Er du en Justin Bieber fan? Nyhetsbloggen skal følge ALLT med Justin Bieber, og har da derfor Bieber spesial den 16,17, og 18 April! : )

    2. Hei Maren! 🙂
      Jeg har tatt InBodyTest på spicheren et par ganger nå og ser gode forandringer i forholdt til måla mine og hvordan jeg føler meg. Men så hører jeg fra noen folk rundt meg at denne testen bare er tull? Hva trur du om det? Jeg veit at det bare er en indikator, og ikke helt, helt nøyaktig, men jeg ser jo at resultatene samsvarer med mine prestasjoner og hvordan jeg føler meg.
      Håper på svar 🙂
      Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg