Helg, fitness, og bursdag

Plutselig var det helg, hvor i all verden ble denne uken av? Denne uken har vært litt spesiell for meg. Jeg har vært mye alene, og tenk mange tanker. Vi har alle perioder i livet hvor man må ta et steg tilbake og se på hvor man står og hvor man vil. Slinke tanker kan både være skremmende, og spennende på en gang. Jeg har ikke tatt noen avgjørelser enda, men jeg har vært innom mange spennende muligheter. Så får tiden vise hvor jeg ender, og hva jeg skal drive med.

Dagen startet på Miinto, fortsatte på cafe med en god venninne og ble avsluttet på Sats. Skjønneste Sofie har bursdag i dag, og siden vi begge jobber i Sats, og er godt over gjennomsnittet glad i fysisk aktivitet tok vi en liten bursdagstrening sammen. Dagens økt så slik ut:

  • Nedtrekk
  • Sittende roing
  • Stående roing
  • Omvendt flies i kabel
  • Latsdrag
  • Facepull

 

Vi er glad i trening, men vi feirer selvfølgelig bursdag med andre ting enn vektskiver og hantler. I morgen blir det full fest med deilig mat og god drikke. I morgen er det nemlig MIN BURSDAG *jihhuuu* og det blir en dobbelfeiring for oss begge. Jeg gleder meg til en helg fyllt med herlige mennesker, deilige matopplevelser, sprudlende godsaker og 100% fokus på kos. På søndag blir det selvfølgelig en tur innom Oslo GP, jeg kjenner flere av de fantastiske utøverene, og jeg gleder meg noe helt vilt til å se dem skinne på scenen. Jeg fulgte med online både på Loaded Cup og Fredrikstad Open, og gleder meg veldig til å se dette stevnet live. Jeg var der i fjor, og samlet en haug av inspirasjon. Jeg fikk også gjort et par scoop på treningsklær, kosttilskudd og ikke minst et lass av proteinsjokolader. Mmmmm.  Er det flere av dere som skal se på kanskje?

Nyt helgen mine venner, og kos dere – det er jo det helgen er til for!!

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. For en vakker jente du er!! Både på bilder og i virkeligheten. Jeg så deg på Stas sjølyst i dag, du hoppet og spratt rundt med en energi jeg ikke har sett maken til.

    2. Gratulerer så masse med dagen, fantastiske Maren! Håper du får en super dag, og at du koser deg maks. Det fortjener du!
      Vil med det samme takke deg for bloggen din. Du sprer glede og inspirasjon, samtidig som du er åpen og viser at livet(selv for en blogger) ikke alltid er like rosenrødt.. Du virker som ei skikkelig herlig jente og jeg håper virkelig du finner ut av ting. Følg magefølelsen din, så skal du se at ting ordner seg! God bursdagshelg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg