Hurra for fredagshygge!

Gratulerer med dagen alle flotte kvinner! Jeg har brukt kvinnedagen på jobb, fra morgen til kveld. Jeg kjenner derfor at denne helgen er så velkommen, og etterlengtet. Etter siste kunden på Sats i kveld kjørte jeg en styrkeøkt på skuldre sammen med en god venninne. Dagens øvelser var:

  • Skulderpress
  • Sidehev med hantler og kabel
  • Militærpress
  • Fronthev med vektskive

 


Etter trening dro vi hjem til meg, og jeg disket opp med litt mat. På menyen i dag stod det salat. Det høres kanskje kjedelig ut, men salat trenger absolutt ikke være kjedelig. Det er kun fantasien som setter grenser for hva du kan putte i salaten din, og den kan bli ganske så spennende skal jeg si det. I min salat i dag hadde jeg følgende:

  • Isbergsalat
  • Mixsalat
  • Avokado
  • Tomat
  • Agurk
  • Mais
  • Løk
  • Røket laks
  • Kalkun skinke
  • Egg
  • Kesam, dressing, og div krydder

 

Godt, enkelt og sunt. Etter middag, ble det litt snacks i form av sjokoladebar, frukt og bær. Mmmm 🙂 Ja det er lov å spise masse digg i helgen, men digg trenger ikke automatisk bety usunt. Her i huset blir det altså masse frukt, bær, vanilje kesam, nøtter og sjokoladebarer.

Fredagskvelden tilbringes altså med en god venninne, god mat, og Idol. Perfekt avslutning på en hektisk uke. I helgen skal jeg sette av litt tid og få postet første del av spørsmålsrunden. Jeg må bare forklare at dette har tatt tid, men jeg har absolutt ikke glemt det og svarene vil straks komme.

Ha en deilig helg dere!

Smiiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Har dessverre ikke lest denne bloggen så altfor lenge ( oppdaget den for noen uker siden), men har allerede blitt fast leser : D har blitt utrolig inspirert av deg, både når det gjelder trening og kosthold. Har vært litt for mye såkalt sofagris det siste året, men jammen fikk jeg sparket meg selv i rumpen etter å ha oppdaget bloggen din. Har allerede blitt medlem av et treningsstudio ( har faktisk greid å gå dit minst tre ganger i uken siden jeg ble medlem) og blitt mye flinkere på å spise grønnsaker : D og de få gangene jeg vil ha noe litt ekstra godt, så har jeg greid å kuttet ut godteri med cottage og syltetøy. Så takk for inspirasjonen : D

    2. Utrolig bra blogg! Er en fast leser, stå på! Men kunne du være så snille å lage et innlegg om hvordan man får bort fettet på innsiden av låret? Har hørt mye om sånn treningsapperat man bruker til å trekke sammen innsiden av låret osv. Men sånn apperat finnes ikke på den treningstudioen jeg går på 🙁 så lurte på om du hadde noen øvelser som hjelper 🙂

    3. Hei!
      Synes du har en utrolig fascinerende blogg! Men jeg lurte på en ting.. Jeg har selv flat mage, men store lår! Og jeg lurer på om du har noen tips til hvordan man på en måte “slanker” seg litt tynnere rundt lårene? Eller hvordan de blir mindre? Trener tre ganger i uke , turn og er veldig sterk i lårene, og det er faktisk en del muskler. Men det er også mye “hud” .. Har du noen tips? Jeg plages av de fordi jeg synes de er så tykke! Noen tips? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg