Sofasøndag

I dag startet jeg dagen med en tur til Grønland. Jeg drar jevnlig til Grønland for å hamstre frukt, grønnsaker, nøtter, krydder og andre spennende godsaker. I det siste har jeg lagt disse handleturene til søndager, og det passer helt perfekt. Det føles godt å fylle opp kjøleskapet med masse friske og sunne godsaker før en ny uke begynner.

I dag plukket jeg med meg følgende:

  • Epler
  • Sharon
  • Granateple
  • Bringebær, jordbær & blåbær
  • Cashew & valnøtter
  • Salat
  • Brokkoli
  • Blomkål
  • Tomater
  • Ingefær
  • Avokado

 

Det er et helt fantastisk utlvalg av ferske råvarer, og det beste av alt er prisen. Bringebær som man kan risikere å betale opp mot 30-40 kroner for oi matbutikken kostet 7,90.- pr kurv der jeg var å handlet i dag. Det er jo bare helt supert. Så nå har jeg fått fyllt godt opp og er klar for en supersunn ukestart.

Resten av denne søndagen har gått med til hjemmekos og sofasliting. Jeg er en skikkelig slappfisk i dag, og den planlagte treningsøkten ble ikke noe av for min del. Kroppen er slapp, og jeg har fryktelig vondt i viljen. Så da vinner den slappe versjonen av meg for en gang skyld, og jeg velger sofa fremfor treningsenteret. Akkurat nå føles det egentlig som en helt ok avgjørelse. Fifty shades og en stor boks med kålchips i fanget er absolutt ikke feil!

Jeg har også laget meg et par andre deilge måltid i dag. Blandt annet brødskiver med penauttsmør og banan – ja dette er fantastisk godt, ikke døm før du har testet! En stor skål med havregryn, bananskiver og hakket 70%sjokolade. Mmmm:) Frisk frukt har det også blitt en god del av. Dere som følger meg på instagram har allerede fått se bilder av disse måltidene. Jeg oppdaterer hyppig gjennom dagen, så følg gjerne med på Instagram. Brukernavn: Merdvik

Nå skal jeg krype enda litt lenger opp i sofaen og nyte resten av kvelden. Jeg foreslår at dere gjør det samme:)

Ha en deilig søndagskveld hjerter!

Smiiiil Maren

17 kommentarer
    1. Jeg følger deg allerede på instagram, og blir inspirert hver eneste dag – i tilegg til bloggen! Helt herlig. Jeg forstår ikke hvordan en person kan stråle så mye som det du gjør, jeg har sett deg i virkeligheten på Sats når du har kunder også, så jeg vet at du faktisk er slik i virkeligheten.

    2. digg blogg du har der !! leser hvert innlegg 😀 digger deg <3
      jeg hare masse tips innen kosthold og trening, hvis du vil ha drømme kroppen din fort så anbefalerer jeg deg til og komme innen min blogg ! 😀
      jeg er også ny og håper du kunne kommet innom min blogg og latt en kommentar igjen det hadde vart flott ! <3

    3. trille: Du det vet jeg ikke. Men hvis du tar banen og hopper av på stoppet som heter Grønland, så går du opp den utgangen hvor det står grønsøandstorg / politihuset, også tar du rett til høyre, bortover den gaten så der du en stor butikk med masse grønnsaker utenfor. Dette var da fryktelig surrete forklart, men håper du forstod :):)

    4. Har nettopp blitt “hekta” på sharon etter tips fra bloggen her – det er bare veldig god smak 🙂

    5. Vi selger faktisk akkurat samme pakken med bringebær på jobben min, og de koster over 30 kr, til og med med momsrabatt! Utrolig kjipt at det er sånn, for jeg klarer ikke spise cc uten bær, og det blir dyrt etterhvert 🙁
      Kanskje jeg må ta meg en tur dit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg