Svettefest!

Svettefest er faktisk det rette ordet for treningen i dag. Jeg gikk på  mølla og hadde på forhånd bestemt at jeg skulle ha en time kondisjonstrening – uansett! Det er sjeldent jeg løper lange avstander i strekk, så det måtte litt kreativitet til for å fylle den timen. Jeg gikk på flat mark, gikk raskt i motbakke, jogget rolig, løp fort, og gikk litt igjen. En herlig miks, som tilsamme ble akkurat 60 minutter. Med C-vitamin brusetablett i jordbærsmak på vannflasken, og god morgen Norge på skjermen gikk den timen overraskende fort.

Jeg slet noe helt enormt med å våkne i dag morges, og det skulle en solid frokost, to kopper kaffe og en crystal til for at jeg våknet. Denne kroppen kjenner at det skal bli fantastisk godt med helg snart. To arbeidsdager gjenstår før jeg tar helg. Neste uke vender jeg nesen mot sørlandet for noen dager hjemme i Kristiansand, hva jeg skal gjøre der kommer jeg tilbake til!

Nå sitter jeg hos Miinto og spiser lunsj. Lusnjen i dag ble to epler kuttet i små biter, en skyr og en boks cottage cheese. Alt blandet sammen i en diger skål, med kanel på toppen. Raskt, enkelt og godt! Jeg skal straks opp til Sats å ha flere kunder, men nyter en koselig lunsj her først. Du vet du trives i jobben din, når du drar innom på fridagen din for å spise lunsj. *smile*

Ha en magisk torsdag kjære dere, og husk: Snar helg!!!!

Smiiiiil Maren

17 kommentarer
    1. Lunsjen din så himmelsk ut! Flink som klarte 60 minutter på mølla, syns det er så kjedelig med langløp som det, men er viktig med litt sånn trening i blant og 🙂
      Ha en fin torsdag videre.

    2. Herlig 🙂 Hvor mange km ble det?
      Har sett på bilder at du pleier å ha mager cottage cheese, syns du denne er bedre eller er det kun fordi det er mindre fett? 🙂

    3. Marita: Du det vet jeg faktisk ikke, fokuserte ikke så mye på det:) Ja jeg liker den magre best da den er litt “saftigere” og ikke så tørr i seg. Men jeg så nå at på noen btuikker er den faktisk hele 7kr dyrer enn vanlig CC, da velger jeg orginal cottage cheese. Så jeg bruker begge deler, men som sagt den magre er saftigere og dermed litt bedre etter min smak 🙂

    4. Har du medlemsskap på mange treningsstudioer rundt om kring? 🙂 ettersom du er på litt forskjellige treningssenter ofte? 🙂 Herlig blogg, og du inspirerer meg virkelig! Elsker smilet ditt, og du har en utrolig bra kropp! You go girl 😀

    5. Kristin: Jeg spretter litt rundt ja:) Jeg trener på 4-5 ulike sats sentre, Magnat på sjølyst og Stamina Hot i akersgata. Tusen takk for fine ord, du er herlig!!

    6. Flott blogg du har! =D
      Lurte bare på, hvor får man kjøpt brusetabelett med jordbærsmak? Er så lei av vanlig matt smak =S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg