MAGNAT – Folkets toppidrettssenter!

I går besøkte jeg Magnat treningsenter og hadde en PTtime med fantastiske Marthe Keiseraas. Ja du leste rett jeg hadde en PTtime, jeg holdt deg ikke, jeg var kunden og ble trent av Marthe. Det er veldig fort at man kjører seg fast i sitt eget spor, og kun gjør de øvelsene man liker. På den måten er det lett å stagnere og ikke få noen progresjon. Jeg har derfor kjøpt et knippe PTtimer med marthe, kun for å få inspirasjon, variasjon og ikke minst motivasjon til treningen min. Marthe og meg har vært treningspartnere tidligere, og vi elsker begge den samme typen høyintensiv apekatttrening. Marthe har dessuten en vanvittig øvelsesbank og utrolig mye kunnskap om coretrening. Her trenger jeg å øke kunnskapen min betydelig! I går hadde vi den første PTtimen sammen, og fy søren så gøy vi hadde det!! 60 minutter forsvant på et blunk, og selv om vi trente ulike core og styrkeøvelser så var pulsen min latterlig høy og svetten silte. Jeg var helt skjelven i hele kroppen og smilet gikk hele veien rundt når timen var ferdig.


Jeg fikk en påminnelse om hva treningGLEDE er, og det var så utrolig deilig å trene på denne måten igjen. Stor variasjon i øvelser, og masse helt nye øvelser som jeg aldri har testet tidligere. Blandt annet så lekte vi oss mye med resistance-training. Som går ut på at du har på den en vest , som festes i en line som gir motstand. Vi gjorde masse ulike øvelser, og jeg elsket det!!


Jeg har allerede booket inn enda en time denne uken, og en neste. Jeg kan nesten ikke vente til mer superenergi og inspirasjon fra denne solstråla. Dersom du mangler treninglyst eller trenger et realt kick for å komme i gang er dette jenta dere bør kontakte. Hun får deg til å oppnå ting du ikke viste du klarte, og en ting er helt sikkert – denne jenta får deg i mål, uansett hva din målsetning måtte være!

Nå venter en lang arbeidsdag både på miinto og Sats før jeg er invitert bort på middag i kveld:) Til helgen inntar hele familien min Oslo, og jeg gleder meg så til en hel helg med hygge. Jeg har jobbhelg, men vi skal likevel få tid til mye kos.

PS: Takk til alle som deltar i konkurransen HER. Jeg trekker en vinner fredagmorgen, så det er fremdeles mulig å delta.

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg