Sporty søndag

Her går det unna gitt! Etter en uke nesten uten trening, ble det plutselig en dag fylt med kun trening! Hehe. Jeg hadde en herlig benøkt på morgen i dag som tidligere beskrevet, og jammen ble det ikke en økt til i ettermiddag. Jeg sier sjeldent nei til en utfordring og når jeg i dag ble spurt med på en økt så er det klart jeg kastet meg med. Beina var allerede trent, så da var det overkropp som stod i fokus. Jeg fikk legge opp dagens økt, og det ble en heftig supersett-økt med fokus på bryst, rygg og skuldre. Det ble en trening med høyt tempo og solid trykk. En av de bedre styrkeøktene på lenge. Øvelsene vi kjørte:

  • Brystpress
  • Flies
  • Nedtrekk
  • Roing
  • Skulderpress
  • Sidehev
  • Sixways

 

Vel hjemme ble det to gode porsjoner med tacosalat og speltlomper. Hele pakken med lomper forsvant *ops* og det resulterte i godt trykk i musklaturen. Nå snakker jeg kanskje lit “fitnessspråk”, men det er altså slik at når man fyller godt på med karbohydrater så fylles musklaturen ut og man får mer volum og fylde i musklene. De “popper” på en måte litt ut. Sært, og kun for spesielt interreserte? Ja. Litt fasinerende? Så absolutt. Nå ligger jeg her på sofaen, med tente lys i hele leiligheten, en deilig fruktskål og en god sliten følelse i hele kroppen.

Den kommende uken byr på mye spennende. I morgen skal jeg i et spennende møte og jeg er så spent på resulatet. Jeg skal dele det med dere i morgen ettermiddag, resultatet av dette møtet er nemlig meget synelig. *lurt smil* Min fantastiske storebror kommer også til oslo denne uken, og jeg gleder meg så enormt til å få han på besøk. Jeg jobber fullt hele uken, men vi skal likevel få tid til juleshopping, ut å spise og virkelig virkelig kose oss. Hvis alt går etter planen så vender jeg nesen hjem mot sørlandet og juleferie fredag morgen. Jeg gleder meg så mye til familiekvalitetstid og alt det hyggelige omkring jul at jeg sliter med å finne ord som kan beskrive det:) *lykkehyl*

Nyt det som er igjen av denne søndagskvelden, fine herlige lesere!

Smiiiil Maren

 

22 kommentarer

Siste innlegg