En anderledes arbeidsdag!

Det ble en sen oppdatering fra denne kanten i dag, dagen har gått i ett fra morgen til kveld. Jeg hadde første dagen på en ny og spennende jobb i dag. Jeg skal nemlig jobbe litt for Miinto fremover, og i dag var første dagen. Jeg smiler bare ved tanken på alle de skjønne menneskene på Miinto, er det mulig å  være så herlige, imøtekommende, tålmodige og blide. Jobben går ut på å være modell for klærne deres, og det er så langt utenfor mitt felt som det kan komme. Jeg har gjort en god del photoshoot tidligere, men alle disse har vært sporty og treningsrelatert. Jeg er helt lost case foran kamera når jeg får på meg høye sko, og pene klær. *rødme* Heldigvis var alle på Miinto så skjønne mot meg, og jeg fikk mange gode tips og råd. Etterhvert løsnet det, og det gikk bedre! Det var så utrolig gøy å gjøre noe helt annet enn det jeg er vant til, og noe så langt utenfor min egen safe-sone. Jeg skal være hos Miinto tre dager i uken, og det er perfekt å kombinere med PTjobben. Ååå så glad jeg er nå, jeg føler meg heldig som får jobbe med alle disse fine menneskene i et så herlig miljø!

Etter jobb bar det avgårde på trening. I dag stod bryst og skuldre på planen. Jeg skal inrømme at det er vanskliger eå motivere seg til trening etter en lang arbeidsdag. Trikset er å klare å la vær å dra hjem etter jobb, og bare dra direkte til treningsenteret. Koble inn godmusikken og skru på fokus! Jeg satt å så på motivasjonsbilder hele bussturen ut til Sats Sjølyst, og giret meg selv opp. Tenkte godt gjennom økten min, og tvang meg selv til å gå inn i treningsmodus. – Det funket!!  Jeg fikk en solid god økt med følgende øvelser:

  • Brystpress (kun lettevekter for aktivering)
  • Benkpress
  • Brede pushups
  • Skulderpress
  • Sixways
  • Flies

Jeg synes kontrastene i dette bildet er litt morsomt. Her har dere meg på pshotoshoot i jobbsammenheng på det ene bildet, og med pump i musklaturen på trening på det andre. Skarpe kontraster! Det er kun et par timer mellom disse to bildene. Så til dem som har kommentert at jeg er stor og mandig, vel – kanskje på trening akkurat i det jeg slipper vektene, men til hverdags vil jeg si at jeg er helt normal og absolutt ikke unormalt muskukløs, mandig eller “stor”.

Nå kommer skjønne Mette på besøk og vi skal kose oss med en skikkelig jentekveld! Jeg håper dere har en herlig tirsdagskveld hjerter 🙂

Smiiiil fra Maren

34 kommentarer

Siste innlegg