Kurshelg og Muscle brownie

Jeg teller ned dagene til helgen, da skal jeg nemlig på Massør-kurs hos Akademiet for personlig trenere. Jeg er alltid sulten på mer kunnskap, og spesielt massasje gleder jeg meg til å lære mer om. Jeg møter på så mange kunder som har så store smerter og svært begrenset bevegelighet på grunn av stivhet, muskelknuter og stramme muskler. Jeg gleder meg til å lære om hvordan jeg kan hjelpe dem til å få det bedre. Jeg sliter mye med dette selv og håper på å plukke opp ett og annet tips til eget bruk også. AFPT har landets dyktigste forelereere og leverer alltid kvalitet på høyt nivå. Det går en haug av ulike kurs hos afpt, og jeg skulle ønske jeg hadde tid og mulighet til å ta masse mer! Ta en titt på kurs-kalenderen HER. Jeg har tatt fagsamlingen maksimal fettforbrenning og vektreduksjon tidligere, og der lærte jeg enormt mye som jeg har brukt både på meg selv og kunder. Fagsamlingene er geniale, de går over en dag, ofte i en helg, og er utrolig informative, spennende og lærerike. Jeg ser ikke bort i fra at det blir en fagsamling eller to på meg i løpet av de neste månedene.

Nå sitter jeg på jobb og har akkurat hatt et par kunder. Snart venter en herlig medbragt lunsj før jeg skal ta en rakt og intensiv intrvalløkt. Mine intervaller varer aldri lenger enn maksimalt 20 minutter, og det inkluderer oppvarming. Kort og intensivt – just the way I like it Lunsjen i dag blir kylling med chillikrydder, ris, wokgrønnsaker og guacamole. Guacamole lager jeg enkelt ved å mose en godt moden avkoado, 1/4 av en rødløl og 3 ss mager kesam + salt/pepper. Så enkelt og så godt! Jeg har også med meg et eple til dessert og en celsius for litt ekstra energi. Planlegging er veien til suksess!

Denne lille luringen ble på merkelig vis med meg hjem i går. Har dere smakt den? Fy søren  – dette er garantert noe av det beste jeg har smakt. FEST I MUNNEN!! De kan bla bestilles HER eller kjøpes Fresko. Jeg hadde cookies & cream i går, men jeghar også smakt den med peanutt og den med walnøtt og karamel, og de er latterlig gode de også! Jeg koser meg heller med en muscle brownie som inneholder msse proteiner og som jeg vet har et ok næringsinnhold i forhold til vanlig sjokolade. Når den i tilegg faktisk smaker bedre så er det jo en vinn vinn situasjon.

Nå er det lunsjtid! HVA SKAL DU SPISE TIL LUNSJ I DAG?

Smiiiil Maren

34 kommentarer

Siste innlegg