Flyttedag!!

Nå går verdens lengste dag endelig mot slutten. Jeg er så sliten at jeg ser dobbelt. Pakking, flytting og handling av alt fra hvitevarer til sofa tar virkelig på. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten hjelp fra mine super-foreldre. Dere skulle sett oss, super-teamet som bar min digre dobbeltseng opp 6 etasjer fordi den var for stor for heisen. IKEA var også en historie for seg. For å si det sånn, denne dagen glemmes ikke med det første!

Nå er utrolig nok alt i hus, og vi setter oss i bilen for å kjøre hjem til kr.sand. Klokken er 23.00, og vi har over fire timer i bil foran oss. Jeg liker virkelig ikke å kjøre bil, men denne bilturen skal faktisk bli litt deilig. Jeg er så sliten at fire timer på rumpa i en bil uten å bevege en finger høres egentlig helt greit ut. Pappa og meg i bilen, god musikk, litt snacks på en bensinstasjon og hyggelig prat. Ute er det mørkt, surt, og regnet øser ned. Det er nesten litt koselig å kjøre bil i slikt ulmsk ( for et festlig ord) vær.

Grunnen til at jeg drar til Sørlandet i natt er fordi begravelsen er i morgen. Det blir en tøff og vond dag, men forhåpentligvis også en fin og vakker avskjed med en av de fineste og vakreste personene jeg vet om<3

Maren

12 kommentarer
    1. Puh, skjønner at den flyttinga tar på. Sett noen av bildene på instagram, og jeg blir sliten av å se på. Ta litt av gangen og husk å ta pauser, flinka <3
      Og begravelser er alltid tøft, spesielt hvis man har hatt et nært forhold til vedkommende. Men samtidig er det godt å kunne ta farvel, og kunne mimre sammen med andre du er glad i. Varm klem<3

    2. Gratulerer med ny leilighet, og håper at begravelsen blir verdig og fin, selv om det blir trist samtidig <3

    3. Gratulerer masse med ny leilighet! 😀
      Håper det går bra med deg og den pårørendes familie. En begravelse fører som regel med seg masse følelser på en gang; minn de gode stundene til personen som er vekk, smil, kjenn på savnet, gråt.

    4. Hadde ingen ord å sette i kommentarfeltet, men sender deg alikevel noen tanker og ett <3 for dagen i dag!

    5. Gratulerer med innflytting 🙂 Håper du kommer til å storkose deg i den nye leiligheten din.
      Begravelser er alltid vanskelig, håper som du sier at det blir en fin og verdig seremoni.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg